Hej!

Ska riva lite i detta rummet som är på bilden och det står ett fundament i rummet. Är det en mindre nergrävd tank till oljesystemet? Bara att bila sönder eller ska man vara försiktig för oljespill? Var ett element över som jag lyfte ner som slabbade lite från urkoppling.

Samt så är det lite rör i backen fastgjutna, tänker dessa är bara kapa och fylla igen?
Är även ett "avlopp" eller likande som går ner 40cm i backen framför fundamentetet, men verkar inte leda till avloppet. Vad kan det vara för hål? Tacksam för svar.
 
  • Gammal rostig vattenkran på betongplattform i ett hörn med smutsiga väggar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
KimLarsson KimLarsson skrev:
Hej!

Ska riva lite i detta rummet som är på bilden och det står ett fundament i rummet. Är det en mindre nergrävd tank till oljesystemet? Bara att bila sönder eller ska man vara försiktig för oljespill? Var ett element över som jag lyfte ner som slabbade lite från urkoppling.

Samt så är det lite rör i backen fastgjutna, tänker dessa är bara kapa och fylla igen?
Är även ett "avlopp" eller likande som går ner 40cm i backen framför fundamentetet, men verkar inte leda till avloppet. Vad kan det vara för hål? Tacksam för svar.
Skall jag gissa så har det stått en tvättunna på det där fundamentet
. Gammal tvättunna på betongfundament med vattenkran och gammaldags tvättverktyg i ett rum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Huddingebo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.