Söker firma som kan installera/komplettera Husqvarna Robotgräsklippare hos oss på jobbet.
I Norra Stockholm (Arlandastad).

Vi har sedan tidigare robotgräsklippare, och nu efter ombyggnad skall ytterligare ca 150kvm gräsmatta till klippas.
Ny Guidekabel+Flytt av Laddstation skall även göras.

Några rekommendationer?

En solbelyst trädgård med gräsmatta och uteplats vid hus, träd och buskar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

/Jocce
 
Inget svar på din fråga, men det finns pengar att spara genom att själv göra förändringen av installationen.
Som du beskriver det, tar det kanske en förmiddag att fixa.
 
  • Gilla
@ndreas
  • Laddar…
E etompau skrev:
Inget svar på din fråga, men det finns pengar att spara genom att själv göra förändringen av installationen.
Som du beskriver det, tar det kanske en förmiddag att fixa.
Absolut, men det är en förmiddag jag eller någon annan på företaget skall ta av arbetstiden.

Hemma installerade jag själv, utan problem, men tiden måste finnas och man måste kunna räkna hem den tiden, svårt när det redan är mycket att göra med kärnverksamheten.
Vi är annars ett litet företag där vi gör mycket "utanför det vanliga" (jag har bland annat skött vattningen av nya gräsmattan m.m), så förstår poängen!


/Jocce
 
Jocce81 Jocce81 skrev:
Absolut, men det är en förmiddag jag eller någon annan på företaget skall ta av arbetstiden.

Hemma installerade jag själv, utan problem, men tiden måste finnas och man måste kunna räkna hem den tiden, svårt när det redan är mycket att göra med kärnverksamheten.
Vi är annars ett litet företag där vi gör mycket "utanför det vanliga" (jag har bland annat skött vattningen av nya gräsmattan m.m), så förstår poängen!


/Jocce

Ok, så det avser installation hos ett företag, då kommer saken i ett annat ljus. Då förstår jag att man vill köpa in tjänsten.
 
C
Nu finns vi inte i norra Stockholm, så jag har inget konkret tips, men vi lät den lokala Husqvarna-återförsäljaren sköta den initiala installationen och de gjorde ett bra jobb till rimligt pris. Jag tänker mig att Husqvarna ställer vissa åtminstone grundläggande krav på de ÅF som erbjuder installationstjänsten.
 
  • Gilla
Jocce81
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.