Hej,

vi är i valet och kvalet om vi ska sälja vårt kök från kvänum komplett m vitvaror (Siemens, miele) från 92. Eller återanvända det i garaget.

vad tror ni vi skulle kunna få för köket?

tack på förhand
Sonja
 
Beror mycket på kvalitén på luckorna.

Vitvarorna tror jag du kan få mer för om du säljer dom separat.

Tyvärr tror jag det är ganska små summor vi pratar om, men är det ett stort kök och massiva träluckor, eller speciellt fina av annan anledning, kanske 5000:- exkl vitvarorna då.

Bänkskivan är oftast värd noll, då håltagningen inte stämmer för köparen.

Edit: Läste lite noggrannare nu att köket är 30 år gammalt. Tror med det att du ska vara väldigt nöjd om du får 5kkr. Förmodligen betydligt mindre.

Edit2: Och välkommen till forumet
 
  • Gilla
Leanore
  • Laddar…
För ett sånt kök så får du nog räkna med att någon betalar genom att plocka ner köket åt dig tyvärr.

Jag betalade 5000 kr för ett vitt Faktum kök från Ikea som sattes upp 2014.
 
  • Gilla
Jonas Svensson74 och 1 till
  • Laddar…
Garaget.
 
  • Gilla
Daggew
  • Laddar…
Varför vill man ha ett kök till i garaget? Uthyrning?
 
Du vet väl hur det är. Det börjar med att man vill kunna värma vatten till en pulverkaffe när man är ute och fixar lite i garaget och rätt som det är så står man där med en halv gris roterande i svarven med infravärmaren på full effekt.
 
  • Haha
  • Gilla
Roger Fundin och 7 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Du vet väl hur det är. Det börjar med att man vill kunna värma vatten till en pulverkaffe när man är ute och fixar lite i garaget och rätt som det är så står man där med en halv gris roterande i svarven med infravärmaren på full effekt.
Glöm inte ölkylen
 
  • Gilla
  • Haha
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Glöm inte ölkylen
Fast det kravet står väl i varje modern detaljplan redan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.