Någon som provat att få billigt virke genom att utnyttja bauhaus prisgaranti?

Jag kollade priser på råspont och såg att Byggmax är klart billigast med 6,99 kr per löpmeter. På 800 meter blir det ju en del pengar.
 
Har undrat över det där med deras prisgaranti, det kan ju inte gälla rakt av utan borde väl gälla produkter av samma märke, kvalitet etc. Dvs. det finns ju skräpvirke och kvalitetsvirke för att ta ett exempel. Hur Bauhaus håller koll på detta eller om dom kallt räknar med att de flesta inte utnyttjar garantin har jag ingen aning om.
 
Jag får väl gå in och köpa en bräda först för att kolla om garantin gäller. Återkommer med utfall!
 
Använde denna garanti på bla. lecasten och jodå, Bauhaus släppte till för 12% lägre utan allt för mycket knot. Men konkurrenten måste ju ligga inom 100 km radie från Bauhaus men sen verkar det inte vara så mycket snack. Försöka duger med andra ord!
 
De hade inte en pinne kvar av det jag skulle ha på Bauhaus, så jag får prova en annan gång.
 
Starfighter skrev:
Någon som provat att få billigt virke genom att utnyttja bauhaus prisgaranti?
Det verkar inte vara så vanligt att någon uttnyttjar prisgarantin. Men Bob_the_builder har provat några gånger. Läs mer här.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.