A AndersS skrev:
Tror du trollar med oss :cool:
Av vilken anledning ?
 
Vem vill spara papper med bajs på hög för att elda med?
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Lofis Lofis skrev:
Av vilken anledning ?
Använt toapapper i kamin för att tända.
Har hört mycket under de år jag levt men aldrig detta.:crysmile:
 
A AndersS skrev:
Använt toapapper i kamin för att tända.
Har hört mycket under de år jag levt men aldrig detta.:crysmile:
Men så är det iallafall , om du tycker det är konstigt är ju upp till dej , det fungerar helt utmärkt , å varför fylla trekammarbrunnen med papper ? Ser du något positivt med att göra det ?
 
Lofis Lofis skrev:
Ser du något positivt med att göra det ?
Det blir mer biogas till kommunens bussar.
 
useless useless skrev:
Vem vill spara papper med bajs på hög för att elda med?
Jag " sparar " inte något papper på hög . Jag skrev att jag använder det till att tända kaminen med tillsammans med tidnings papper . Intill toaletten har jag givetvis en behållare för just detta , med lock . Vad är problemet ?
 
Nä, det är väl inget problem egentligen.
 
  • Gilla
Lofis
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det blir mer biogas till kommunens bussar.
Ok , det är mögligt , men min trekammarbrunn är inte tillverkad för att det ska vara ett syfte att prioritera .
 
Lofis Lofis skrev:
Men så är det iallafall , om du tycker det är konstigt är ju upp till dej , det fungerar helt utmärkt , å varför fylla trekammarbrunnen med papper ? Ser du något positivt med att göra det ?
Påverkar inget då den ändå töms och som noterats av de som tömmer "det är ju bara vatten" så du tjänar inget på det.
Förändrar inget för dig, så länge toalett är ansluten slipper du inte kraven på din anläggning och den är ju inte godkänd längre, var väl till 2024 du hade på dig att åtgärda.
 
Lofis Lofis skrev:
Ok , det är mögligt , men min trekammarbrunn är inte tillverkad för att det ska vara ett syfte att prioritera .
Jo, den är gjord för just det med tre kammare. Du får läsa på om rening av eget avlopp som jag också skrev i din andra tråd där ditt avlopp inte blivit godkänt vid kontroll.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.