Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 173 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 773 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
 
9 av 10 rätt, gick bet på sista frågan

:)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 169 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 686 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 016 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 208 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Det finns olika sorter av asbest, krokidolit (den blå sorten) är den som jag hört är den farligaste. Den spjälker sig på längden och därför fastnar lätt i lungorna.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 957 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Hållbar takmaterial,inte den snyggaste ofarlig sålänge man inte bearbetar, borrar eller krossar den. Dammen av den kan orsaka lungcanser! Man skall behandla som miljöfarligt material
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 501 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.