Såhär, söndagen innan måndagen som innebär första dagen på jobbet efter semestern så tänkte jag att, vore det inte lite ångestdämpande att se en massa härliga semesterminnen som vi kan låtsas ta del av?

Det mest minnesvärda vi gjorde var att vandra uppför Borgahällan i Borgafjäll. 3km enkel väg med 700m stigning. Med en son på 14+ kilo i bärstol var det en väldigt minnesvärd strapats :D

Utsikt från bergstopp med klippkanter, lummig dal och en flod under delvis molnig himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Utsikt från bergstopp över sjö och skog med delvis molntäckt himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bebis i bärsjal med myggnät framför stenformation med bergslandskap och molnhimmel i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


utöver semestern i semestern håller vi på och målar målar om huset men det lär jag knappast komma ihåg med samma entusiasm :p
 
  • Gilla
  • Älska
Hemmakatten och 3 till
  • Laddar…
Wow! Vilken semester!
 
galento
Kanonbilder och ett minne för livet (y)(y)
 
Ska berätta sen. Började min andra delomgång idag så jag har några veckor kvar. (jobbat i juli).
 
  • Gilla
Klabbarparn
  • Laddar…
Det blev en roadtripp till Tyskland med dottern. Några dagar i Berlin där vi besökte diverse mörka ställen och laddade inför nästa stopp, M'era Luna-festivalen utanför Hannover.
Det känns som att jag gått 5 mil om dagen och sovit på en spikmatta... Men det kanske bara är åldern?
 
  • Gilla
Klabbarparn och 1 till
  • Laddar…
Vattnat häcken, cyklat, grillat, monterat hängrännor åt svärmor, druckit öl och kryssat till Helsingfors med familjen, och en tågresa till Örebro med barnen.

Börjar bli rätt bra att inte göra någonting vissa dagar.
 
  • Gilla
Klabbarparn och 1 till
  • Laddar…
Seglat!:cool:
 
  • Hund i flytväst står på en segelbåt med infällda segel på soligt vatten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
swe.jocke och 4 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det blev en roadtripp till Tyskland med dottern. Några dagar i Berlin där vi besökte diverse mörka ställen och laddade inför nästa stopp, M'era Luna-festivalen utanför Hannover.
Det känns som att jag gått 5 mil om dagen och sovit på en spikmatta... Men det kanske bara är åldern?
Häftigt! Jag kände inte igen ett endaste band i line-up:en :rofl:
 
Det betyder att du inte är hård nog att klara av festivalen.
 
  • Haha
Klabbarparn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.