Håller på sätter bänkskiva ovanför tvättmaskin och torktumlare. Kommer behöva dra upp vattenslangen och även strömkablarna för maskinerna genom skivan.

Någon som har bra tips eller kan visa exempel hål genom bänkskiva för vattenslangen? Jag tänkte möjligen göra två hål av aningen större modell och sätta sån genomföring Ala skrivbord men någon kanske har bättre förslag?
 
  • Svart rund plastlock med prisetikett som visar mängdrabatt erbjudande.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T timmerhuset_78 skrev:
Håller på sätter bänkskiva ovanför tvättmaskin och torktumlare. Kommer behöva dra upp vattenslangen och även strömkablarna för maskinerna genom skivan.

Någon som har bra tips eller kan visa exempel hål genom bänkskiva för vattenslangen? Jag tänkte möjligen göra två hål av aningen större modell och sätta sån genomföring Ala skrivbord men någon kanske har bättre förslag?
Du kan inte bara såga i bakkant på skivan då?
 
Jo det är alternativet antar jag. Men tänkte att det vore skönt att inte behöva demontera slang eller bänk Om jag måste bort med tvättmaskinen nån gång. Fast jag kan ju ha ett lite större hål intill väggen också visserligen
 
Tänkte jag kan visa vad jag gjorde ändå. Blev hål med genomföring. Kanske onödigt men jag vet då att jag enkelt kan ta ur maskinen vid behov.

60mm hål och Schneiders kabelgenomföring
 
  • 60mm hål i golv med installerad Schneiders kabelgenomföring och kabel som passerar genom.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Johan Holmberg2 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.