Hej letar efter bäst pris på bra glaspartier till ett uterum vad rekommenderar ni? Hoppas på bra tips, det är höst, vår som gäller
 
  • Gilla
optimum
  • Laddar…
optimum
Jag köpte delar till uterum från Willab Garden hösten 2019.
De brukar ha rea på saker på hösten eftersom byggandet av uterum minskar då.
Jag fick -20% på allt.

Fick leverans i september 2019 och förberedde allt under vintern och monterade på våren.
Jag köpte alla limträdelar därifrån också.
Jag är mycket nöjd med deras kvalitet.

Rekommenderar dig att kika på utställningar som finns med olika fabrikat och vi insåg att Willab var rätt alternativ för oss. Känn på delarna och kolla hur karmarna ser ut. Det är ju du som ska ha uterummet så kolla noga före du handlar.

Sitter just nu i vårt fina uterum och skriver svar till dig.
Kolla var du hittar närmaste utställning.
 
Köpte också från willab.
Var med 20% rabatt i februari 2021.
Tyckte dom hade bäst pris mot likvärdiga partier
 
  • Gilla
optimum
  • Laddar…
optimum
W whak skrev:
Köpte också från willab.
Var med 20% rabatt i februari 2021.
Tyckte dom hade bäst pris mot likvärdiga partier
Ja vi är riktigt nöjda
Har en mindre hund och sätter delar av kompostgaller i mellan fönsterpartierna.
Perfekt då handtagen som går hela delen från topp till bott är utformade så man kan sätta fast galler.
Givetvis enbart en bonus men den profilen ger mer gediget och stabila partier.
Dock plast taken valde vi från Halle då de har aluminium skenor som skruvas och går vid behov lossas.
Willabs har en övre plastlist som man bankar fast och som troligen efter några år är spröd och kommer gå sönder om man försöker lossa.

Vi valde WG40 då vi använder det från vår till höst och just de metalliserade glasen ger bra effekt på lilla minsta solsken så man får upp temperaturen.
 
optimum optimum skrev:
Jag köpte delar till uterum från Willab Garden hösten 2019.
De brukar ha rea på saker på hösten eftersom byggandet av uterum minskar då.
Jag fick -20% på allt.

Fick leverans i september 2019 och förberedde allt under vintern och monterade på våren.
Jag köpte alla limträdelar därifrån också.
Jag är mycket nöjd med deras kvalitet.

Rekommenderar dig att kika på utställningar som finns med olika fabrikat och vi insåg att Willab var rätt alternativ för oss. Känn på delarna och kolla hur karmarna ser ut. Det är ju du som ska ha uterummet så kolla noga före du handlar.

Sitter just nu i vårt fina uterum och skriver svar till dig.
Kolla var du hittar närmaste utställning.
Tack för svar, jag ska titta på Willab
optimum optimum skrev:
Ja vi är riktigt nöjda
Har en mindre hund och sätter delar av kompostgaller i mellan fönsterpartierna.
Perfekt då handtagen som går hela delen från topp till bott är utformade så man kan sätta fast galler.
Givetvis enbart en bonus men den profilen ger mer gediget och stabila partier.
Dock plast taken valde vi från Halle då de har aluminium skenor som skruvas och går vid behov lossas.
Willabs har en övre plastlist som man bankar fast och som troligen efter några år är spröd och kommer gå sönder om man försöker lossa.

Vi valde WG40 då vi använder det från vår till höst och just de metalliserade glasen ger bra effekt på lilla minsta solsken så man får upp temperaturen.
 
  • Gilla
optimum
  • Laddar…
Håller på att bygga uterum från Johab, har varit mycket bra att ha att göra med och till bra pris dessutom. Vi behövde specialmått och upplevde att Willab m.fl inte var så flexibla där.
 
optimum
T tille1 skrev:
Tack för svar, jag ska titta på Willab
Ett bra tips är att åka runt och kika på några fabrikat och gärna prata med de du känner om deras erfarenheter efter några års användning.
 
Beställde måttanpassade skjutdörrar från Mekoflex.
 
V Vante skrev:
Beställde måttanpassade skjutdörrar från Mekoflex.
Tack för svar, håller på att utvärdera era tips gällande pris o leverans
 
  • Gilla
optimum
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.