tommib tommib skrev:
Ångrar lite att jag inte tog upp mobilen idag när jag passerade lokala bygghandeln på vägen hem från jobbet. De är dyra, det vet jag, men jag skulle bara ha några skruv och ett par spännband. Kollar runt lite på utbudet för skojs skull på bl.a. eldelen (bra att veta vad de har om man är utan bil och behöver något snabbt). Ser bl.a. rullar med FQ som jag tycker ser lite små ut. Pris 209 kr/st. Konstaterar att det är 20 m förpackningar. Rullarna med 100 m kostar över 700 kr. Det om något är ett skämt.
Tommib. Jag tror inte du förstod vad jag hade fotat…… en för 20 två för 45.
 
tommib
Jodå, jag såg det. Det jag skrev var inte direkt en kommentar på det.
 
  • Gilla
Oaken
  • Laddar…
tommib
Ramnemark Ramnemark skrev:
De kanske har lärt sig av en elektriker :cool:
Eller så kör de Ahlsells prislista rakt av :)

#inteallaelektriker
 
  • Haha
Besiman
  • Laddar…
Text på vit bakgrund med skämtet "What do you call a medieval spy? Sir Veillance.
 
  • Gilla
  • Haha
Fadai och 1 till
  • Laddar…
TRJBerg
tveksamt tveksamt skrev:
[bild]
En Göteborgare.
 
O Oaken skrev:
Tommib. Jag tror inte du förstod vad jag hade fotat…… en för 20 två för 45.
Men för 20Kr får man en Finncrisp. För 45Kr får man två Finn Crisp. Det är ju inte samma produkt.
 
  • Haha
TRJBerg
  • Laddar…
Kul att se att inte bara "min" ICA kör med liknande erbjudanden. Nu senast var det Trocadero 2 för 35, alternativt 2 för 30 men det erbjudandet gällde även Cuba Cola och Loka Crush.
 
Picture2.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
[SH] och 6 till
  • Laddar…
Picture9-1.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
EMIL Emil och 10 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
[bild]
Svenska kyrkan hade förr konfirmationsläger i Finnåker, Västmanland, med riddartema. Man brukade avsluta med att dubba ungdomsledarna till riddare och de fick själva välja sina riddarnamn.
Där fanns om jag minns rätt
Sir Ender
Sir Price
Sir Vival
Sir Loin
… och jag har nog missat några.
 
  • Gilla
Blodsoppen
  • Laddar…
Patrik440
:)
Tecknad bild av ett par vid köksbord med en kvinna som påpekar att deras hund behöver klippas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tecknad bild av en bowlingkägla med verktygsbälte installerar en reset-knapp för en annan kägla.

Tecknad bild delad i två rutor märkta "Clients" och "Users" där "Clients" visar nöjda figurer runt en spjälsäng och "Users" visar leksakdjur på en karusell.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Färgkritor som gestaltar människor; en röd krita ringer och en blå krita ligger på ett sjukhussäng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Två råttor sitter vid ett litet bord ovanpå en pizza i en öppen pizzakartong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Karikatyr av en person som frågar bibliotekarien om böcker för att uppfostra tonåringar och får svar att leta i skräcksektionen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Illustration av en katt som kommer ut från en liten kattformad dörr i ett kylskåp medan en man ser på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Seriebild med två sjuksköterskor, en tårta och en äldre man, skämt om att fira avbetalning av studielån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fadai och 7 till
  • Laddar…
Blodsoppen
Mannen var hos läkaren och fick stolpiller. Läkaren hjälpte honom att sticka upp det första.
På kvällen skulle frun hjälpa till istället. Hon la sin ena hand på hans axel och förde med den andra handens pekfinger in stolpillret.
Precis när hon var klar gav mannen ifrån sig ett jättevrål!

- Gjorde det ont? undrade frun.
- Nej, men jag kom på att när läkaren hjälpte mig tidigare idag så hade han för fan båda händerna på mina axlar!
 
  • Haha
  • Gilla
Nyfniken och 7 till
  • Laddar…
À propos "mamma":
Seriebild med två barn, ett skrämt vid vågen, och ett hoppar av i panik, med pratbubbla om att inte kliva på vågen.
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Ska bli spännande o se när de är klara.. kan bli humor..
. Obyggd träkonstruktion framför hus med vit dörr, väntande på slutförande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
calibramicke och 25 till
  • Laddar…
Borde inte den ligga i byggblopers?
 
  • Gilla
Blodsoppen och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.