Att bygga ställning själv .
Ritning tips . Tack ❗
 
Beror på vad du ska bygga för någon, detta ger mig minnen från min arbetsplatå jag byggde 2016, var nästan mer stolt över den än huset bilder från ny till när den fick hjul och mindre skydd
 
  • En arbetsplattform av trä under konstruktion i en ljus byggnad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Arbetsplattform under konstruktion i ett rum under renovering, med träställning och en stege monterad på sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Träarbetsplattform med hjul i ett halvfärdigt rum under konstruktion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
MrJay
Superkewl Pal92 skrev:
Beror på vad du ska bygga för någon, detta ger mig minnen från min arbetsplatå jag byggde 2016, var nästan mer stolt över den än huset bilder från ny till när den fick hjul och mindre skydd
Är det bara jag eller verkar vinkeln på fönstret inte vara i våg med taklutning?
 
  • Gilla
SvanteC
  • Laddar…
M Mr. Bufo skrev:
Att bygga ställning själv .
Ritning tips . Tack ❗
Inomhus, utomhus? Höjd? Vad ska du ha den till?

Ställer du inga konkreta frågor kommer du inte få några vettiga svar.
 
MrJay MrJay skrev:
Är det bara jag eller verkar vinkeln på fönstret inte vara i våg med taklutning?

Det är du och alla mina gäster.. och jag själv Fick fel fönster levererat och såg det inte förrens innertaket var på plats.. så valde att leva med det och tänka på tills nästa hus
 
  • Ledsen
PatrikJo
  • Laddar…
MrJay
Superkewl Pal92 skrev:
Det är du och alla mina gäster.. och jag själv Fick fel fönster levererat och såg det inte förrens innertaket var på plats.. så valde att leva med det och tänka på tills nästa hus
Tråkigt :sweat:
 
Superkewl Pal92 skrev:
Beror på vad du ska bygga för någon, detta ger mig minnen från min arbetsplatå jag byggde 2016, var nästan mer stolt över den än huset bilder från ny till när den fick hjul och mindre skydd
Tack för bilderna och inspiration ❗
 
useless useless skrev:
Inomhus, utomhus? Höjd? Vad ska du ha den till?

Ställer du inga konkreta frågor kommer du inte få några vettiga svar.
Ok ❗ Tack . Ska måla fasaden , kolla vindskivor. Lite för högt för stege. Ojämn mark och lite läskigt .
 
Kan bli tungt och klumpigt att flytta, men senare svår förvarat om du bygger själv.
Gav 3500:- för denna och har haft den i några år nu. Tar minimal plats omonterad och 5 min att montera.
Underredet i trä ingår inte;)
Sammanfällbart ställningssystem framför en träfasad, ej inkluderat träunderrede.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mr. Bufo
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Kan bli tungt och klumpigt att flytta, men senare svår förvarat om du bygger själv.
Gav 3500:- för denna och har haft den i några år nu. Tar minimal plats omonterad och 5 min att montera.
Underredet i trä ingår inte;)
[bild]
Whow ❗ Ganska billigt . Var hittade du den ❓ Ett gott råd . Tack ❗
 
A AndersS skrev:
Kan bli tungt och klumpigt att flytta, men senare svår förvarat om du bygger själv.
Gav 3500:- för denna och har haft den i några år nu. Tar minimal plats omonterad och 5 min att montera.
Underredet i trä ingår inte;)
[bild]
Jag lyckades köpa en sån för 2999kr för några år sen. Bra ställning, rekommenderas.
https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...ar/byggstallningar/multibyggstallning-340170/
 
ClasseClas ClasseClas skrev:
Jag lyckades köpa en sån för 2999kr för några år sen. Bra ställning, rekommenderas.
[länk]
Stort tack ❗ Ska kolla .
 
  • Gilla
vanpire
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.