Hej!
Tack för alla hjälp jag får
Induktionshäll på spisen fungerar inte, lagade lunchen sen skulle laga middag, när jag trycker på spisen den blinker sen försvinner, vad kan det vad felet tror ni. Ugnen fungerar bra, det har inget med någon barnspärr göra,
 
När man har induktion måste man ha kastrull eller stekpanna för att den ska starta.
 
C CK’s skrev:
När man har induktion måste man ha kastrull eller stekpanna för att den ska starta.
C CK’s skrev:
När man har induktion måste man ha kastrull eller stekpanna för att den ska starta.
Sam Samuel Sam Samuel skrev:
Hej!
Tack för alla hjälp jag får
Induktionshäll på spisen fungerar inte, lagade lunchen sen skulle laga middag, när jag trycker på spisen den blinker sen försvinner, vad kan det vad felet tror ni. Ugnen fungerar bra, det har inget med någon barnspärr göra,
 
C CK’s skrev:
När man har induktion måste man ha kastrull eller stekpanna för att den ska starta.
C CK’s skrev:
När man har induktion måste man ha kastrull eller stekpanna för att den ska starta.
Tack för svaret, jag försökte med kastrull på också men fick inte ändå
 
Sam Samuel Sam Samuel skrev:
Tack för svaret, jag försökte med kastrull på också men fick inte ändå
Ska vara kastrull stekpanna som är gjord för induktionshäll.
 
C CK’s skrev:
Ska vara kastrull stekpanna som är gjord för induktionshäll.[/QUOTE
Induktionshäll var helt ok innan med den kastrull jag har använt när jag provade , det låter på ena sidan när jag sätter på spisen
 
Kolla dina huvudsäkringar och dvärgsäkringar. Ibland så går en och spisen går inte igång
 
V mutalisken skrev:
Kolla dina huvudsäkringar och dvärgsäkringar. Ibland så går en och spisen går inte igång
Tack för svaret, har gjort det men fungerar inte fort.
 
Vad är det för märke och modell på din induktionshäll?
 
L Laso2 skrev:
Vad är det för märke och modell på din induktionshäll?
L Laso2 skrev:
Vad är det för märke och modell på din induktionshäll?
Det är Electrolux
 
Sam Samuel Sam Samuel skrev:
Det är Electrolux
Kan du även modellnamnet?
 
Vet inte det står bara den här på baksidan
 
  • Typskylt på baksidan av en Electrolux induktionshäll med modell- och serienummer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.