Hej!
Kanske är en funktion som finns men som jag ej hittar.

men en funktion jag saknar är att kunna ändra om jag ska se alla inlägg eller endast inlägg från trådskaparen.

Är en funktion jag verkligen gillade på garaget.org.

ska man läsa projekttrådar etc så var det ibland skönt att filtrera till endast trådskaparens inlägg för att snabbare få en överblick över hela tråden :)

hoppas jag inte var otydlig med hur jag menar :)
 
Högst upp på dom tre /// ställer du in att se ts inlägg men på köpet får du även dina egna.
 
Man klickar på ikonen med tre streck, men jag tror man måste vara premiummedlem för att ha den funktionen?


Skärmdump av ett forum där en meny öppnas genom att klicka på en ikon med tre streck.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Skärmdump av ett diskussionsforum där en användare efterfrågar en funktion för att filtrera inlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Då är det något som saknas i appen :)
Jag sitter ytterst sällan vid datorn o kollar Byggahus.
Är mer en mobilanvändare
 
Du saknar nog premium.
 
useless useless skrev:
Du saknar nog premium.
ja det är ingenting jag har.

jaså de kanske är en premium tjänst?
 
Ja, det är tyvärr en premiumtjänst. Det är lite svårt att hitta till premiumsidan i appen (Apple gillar tyvärr inte det) men om du vill testa så kan du skaffa det här: https://www.byggahus.se/premium
 
MaxHugo
Skärmdump av forumtråd med knappen "Sök i tråd" och ett användarinlägg.

Kan tipsa om budget versionen. Tyck på "sök i tråd" sen skriver du in trådskaparens namn.
 
  • Gilla
amoreex
  • Laddar…
MaxHugo MaxHugo skrev:
[bild]

Kan tipsa om budget versionen. Tyck på "sök i tråd" sen skriver du in trådskaparens namn.
smart!
 
  • Gilla
MaxHugo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.