Hej,

Vi går i tankarna att bygga hus med Göta Stenhus då dem har ett hus som vi fastnat för. Modellen vi har fastnat för heter "Villa Demirel". Vi har tagit kontakt med Göta Stenhus och ska träffa dem i närtid för att diskutera ett eventuellt bygge. Jag har sökt efter information om Göta Stenhus på internet men jag har inte hittat att dem är omnämnda någon stans. Därför tänkte jag bara höra här om det är någon som har erfarenhet av Göta Stenhus och kanske till och med husmodellen som vi tänkt oss?

Husmodell enligt länk nedan:

https://gotastenhus.se/project/villa-demirel/
 
C _Cobra_ skrev:
Hej,

Vi går i tankarna att bygga hus med Göta Stenhus då dem har ett hus som vi fastnat för. Modellen vi har fastnat för heter "Villa Demirel". Vi har tagit kontakt med Göta Stenhus och ska träffa dem i närtid för att diskutera ett eventuellt bygge. Jag har sökt efter information om Göta Stenhus på internet men jag har inte hittat att dem är omnämnda någon stans. Därför tänkte jag bara höra här om det är någon som har erfarenhet av Göta Stenhus och kanske till och med husmodellen som vi tänkt oss?

Husmodell enligt länk nedan:

[länk]
Hej
Håll er borta från göta stenhus sämsta bygg firman.
 
  • Gilla
_Cobra_
  • Laddar…
R Ramiza Pejda skrev:
Hej
Håll er borta från göta stenhus sämsta bygg firman.
Det vore bra om du utvecklar lite. På vilket sätt är de sämst?
Har du byggt med de, vad gick fel?
 
Hej,

Bor sedan ett tag tillbaka i hus uppfört av Göta Stenhus och vi är inte nöjda dem. Rekommenderar inte att bygga med denna firma. Mer information kan ges i PM.
 
Jag och min familj byggde hus med dem. Från början till slut gick det fel hela tiden. Och när de gör fel erkänner dem inte sina fel utan intygar bara att det är ett bra jobb från deras byggare. Vi fick till slut avsluta samarbetet med dem på grund av att vi inte orkade med dem mer. Och nu har vi andra byggare och allt har kostat oss dubbelt så vill varna folk att hålla sig borta från dem. För man vill inte att ens drömhus ska bli till ett mardröm.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.