A
R Rkarlsson skrev:
Ni menar att de sprutar in skit i skinkorna? Tror det är extremt sällsynt. Jag har aldrig sett en sån i verkligheten.
Har sett tjejer som tränar istället.
Det verkar inte råda brist på klinker i Sverige som utför det, så extremt sällsynt kanske är att ta i.

googla ”brazilian buttlift surgery” eller förresten, gör inte det…
 
  • Gilla
Roffe_riff och 1 till
  • Laddar…
Scouten skrev:
Det verkar inte råda brist på klinker i Sverige som utför det, så extremt sällsynt kanske är att ta i.

googla ”brazilian buttlift surgery” eller förresten, gör inte det…
Nej exakt. Det är extremt sällsynt här i norra skåne iallafall. I Lund kanske det dräller av det.

Men med tanke på hur stor okunskapen är bland gubbarna här om allt med skönhet och dylikt är så tror jag ingen vet.
Botox använder man inte till något av det man fyller upp iallafall =)
 
Scouten skrev:
googla ”brazilian buttlift surgery” eller förresten, gör inte det…
Naturligtvis var jag tvungen att göra just det, såg inte trevligt ut!
 
mikethebik mikethebik skrev:
Naturligtvis var jag tvungen att göra just det, såg inte trevligt ut!
För er som har bra mage...
Och då menar jag inte justerad sådan med denna metod.
 
A
mikethebik mikethebik skrev:
Naturligtvis var jag tvungen att göra just det, såg inte trevligt ut!
Jag ber om ursäkt!

Fast hela konceptet är fullständigt vrickat enligt mig.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Scouten skrev:
Fast hela konceptet är fullständigt vrickat enligt mig.
Håller med, man duger som man är!
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
galento
mikethebik mikethebik skrev:
Håller med, man duger som man är!
Ja man duger som man är , denna utseende fixering gör ju att många tonårstjejer
tror att de inte duger som de är med sina kroppar.
 
  • Gilla
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
Världen är full av både viktiga saker som behöver göras och roliga saker som man vill göra.
Kroppen är verktyget för att göra allt det där. Man skall ta väl hand om verktyg så de fungerar och håller länge men smärre utseenmdebrister är betydelselösa.
 
  • Gilla
Workingclasshero och 5 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Du är nog inte målgruppen heller.
Definiera målgruppen?
 
Mats: Gårdsägare Mats: Gårdsägare skrev:
Definiera målgruppen?
De som tycker det är snyggt.
 
  • Gilla
Guzzi och 3 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
De som tycker det är snyggt.
Det beror också på vad man tycker är snyggt. Det kan vara vackert eller en mardröm.
 
Düsseldorff
Mats: Gårdsägare Mats: Gårdsägare skrev:
Det beror också på vad man tycker är snyggt. Det kan vara vackert eller en mardröm.
Du menar att de som faller inom målgruppen är de som faller inom målgruppen? Åh fan...
 
  • Haha
TRJBerg och 1 till
  • Laddar…
mikethebik mikethebik skrev:
För er som har bra mage...
Och då menar jag inte justerad sådan med denna metod.
[media]
Jesus. Så märkligt att folk ska känna att dom ska ändra på sina kroppar hela tiden. För smal, för tjock, fel smal, fel tjock, fel hår, fel ansikte, fel fel fel… Själv föredrar jag när man använder verktygen istället för att bara slipa och putsa på dom och hänga dom snyggt på garageväggen. Grannen han klipper perfekta siluetter i de små björkbuskarna. Ansar och pillar och är förbannad för att det aldrig blir bra. Vi på andra sidan hans perfekta vitmålade staket busar i vattenspridaren, leker i sandlådan, bygger och renoverar lite, odlar grönsaker och har bärbuskar överallt, spelar piano, lagar god mat, lämnar blomstertussar på gräsmattan till humlorna och så vidare. Vi bor och lever på vår gård. Han är nån slags permanent grinig vaktmästare… vem tackar honom för det när han är borta? lite samma tänker jag om kroppar. Det finaste som finns är när nån levat lite. Min sambo, och mor till mina tre barn, är fan i mig det vackraste i hela världen och blir bara vackrare ju mer vi lever.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 5 till
  • Laddar…
tommib
Angående BBL så kan jag bidra med de två fall jag har stött på. De ledde båda till sepsis och nekrotiserande fascit (googla inte, om ni inte har stark mage). Bägge patienterna var mycket nära att avlida och klarade sig endast tack vare stora team med rutinerad personal. De blev uppsprättade från knäveck till skulderblad för att få ut den påverkade vävnaden. Det estetiska resultatet efter vet jag inte men jag gissar på "inte modellmaterial". En av mina kollegor muttrade att man borde ta bilder på eländet och publicera på första sidan i Aftonbladet och Expressen för att få folk att tänka efter innan de gör sånt här.
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Wow
MultiMan och 9 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Ja man duger som man är , denna utseende fixering gör ju att många tonårstjejer
tror att de inte duger som de är med sina kroppar.
Man kan ta det åt ett annat håll.
Jag själv tycker tatueringar är fula. Men jag skulle typ aldrig påpeka att någon har fula tatueringar. Det kan vara snyggt motiv men jag tycker det är fult ändå.
Så länge man gör alla former av ingrepp för sin egen skull så tycker jag att snuskgubbar ska hålla tyst bara.

När jag var runt 17 års åldern var det sjukligt poppis att gadda sig, men det var inte enbart för sig själv. =)
 
  • Gilla
Guzzi och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.