holmberg87 holmberg87 skrev:
Jag skickade dig ett PM
Hej,
Jag vill också veta vilka firmor som renoverar båthus
Med vänlig hälsning, Mona
 
holmberg87 holmberg87 skrev:
Finns en del firmor som gör just sådant arbete, beror på vårt man bor men i Gävleborg vet jag 2st duktiga som renoverar och bygger bryggor och sjöbodar.

Jag har själv byggt 2st stenkistor och det är en hel del jobb men inte så svårt om man är händig och förstår principen.

Om du låter någon göra jobbet så gissar jag ca 40 tusen per kista eller 1500-2000kr timmen Men på ett sådant jobb vill man ha ett fast pris för allt

Hej! Jag är intresserad av vilka som gör detta i Gävleborg! Har köpt sommarhus där bryggan måste renoveras/bytas ut
Tack på förhand
 
Jag skickade PM till er båda med den info som jag har och jag har använt dom båda med bra resultat! Kolla gärna i min projektteåd "mitt bygge av brygga och stenkista".
Annaviola76, jag har skickat ett PM förut med samma info till dig men ja skickar igen
 
Hej, förlåt att jag svarar i den här gamla tråden, men jag är också ute efter att med ljus och lykta hitta någon som kan rädda vårt båthus i Roslagen. Du får hemskt gärna skicka ett meddelande med dem som du har god erfarenhet av. Stort tack på förhand!

holmberg87 holmberg87 skrev:
Jag skickade PM till er båda med den info som jag har och jag har använt dom båda med bra resultat! Kolla gärna i min projektteåd "mitt bygge av brygga och stenkista".
Annaviola76, jag har skickat ett PM förut med samma info till dig men ja skickar igen
holmberg87 holmberg87 skrev:
Jag skickade PM till er båda med den info som jag har och jag har använt dom båda med bra resultat! Kolla gärna i min projektteåd "mitt bygge av brygga och stenkista".
Annaviola76, jag har skickat ett PM förut med samma info till dig men ja skickar igen
 
Roslagen har jag inte koll, dom jag använt som hjälp är i Gävleborg, men det finns ex Norrtälje sjö och bygg.
Sjöliv i Stockholm är också väldigt bra
 
  • Gilla
Sir James
  • Laddar…
Hej, jag håller liv i den här tråden. Även jag är på jakt efter någon som skulle kunna renovera gamla stenkistor under en timrad sjöbod. Du får gärna skicka PM med info till mig med förslag. Stort tack på förhand!

T Tzemaria skrev:
Hej, förlåt att jag svarar i den här gamla tråden, men jag är också ute efter att med ljus och lykta hitta någon som kan rädda vårt båthus i Roslagen. Du får hemskt gärna skicka ett meddelande med dem som du har god erfarenhet av. Stort tack på förhand!
holmberg87 holmberg87 skrev:
Jag skickade PM till er båda med den info som jag har och jag har använt dom båda med bra resultat! Kolla gärna i min projektteåd "mitt bygge av brygga och stenkista".
Annaviola76, jag har skickat ett PM förut med samma info till dig men ja skickar igen
 
Jag brukar timra när det behövs och stenkistor är inte värre än någonting annat..... fast jag anar att jag är utanför ditt distrikt.
 
  • Gilla
AndGa och 1 till
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Jag brukar timra när det behövs och stenkistor är inte värre än någonting annat..... fast jag anar att jag är utanför ditt distrikt.
Jo, det blir allt en bit att åka till norra Uppland från Österbotten...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.