M mendelsohn skrev:
Såna siffror säger i te särskilt mycket.
Men mitt första underlag är att de går in i JULA-sfären.
Jo det säger faktiskt ganska mycket. Men sådana inlägg säger däremot inte så mycket, därför jag var nyfiken på vad du hade för ytterligare info. Men där var inget, och detta med Jula förstod jag heller inte riktigt.
 
M
N noupe skrev:
Jo det säger faktiskt ganska mycket. Men sådana inlägg säger däremot inte så mycket, därför jag var nyfiken på vad du hade för ytterligare info. Men där var inget, och detta med Jula förstod jag heller inte riktigt.
.... att deras produkter är på väg in i Julas sortiment
Sen får du tolka det hur du vill, är det för abstrakt kanske du kan fråga på familjeliv,se
 
  • Ledsen
  • Haha
etompau och 1 till
  • Laddar…
M mendelsohn skrev:
.... att deras produkter är på väg in i Julas sortiment
Sen får du tolka det hur du vill, är det för abstrakt kanske du kan fråga på familjeliv,se
Nej det var till skillnad från ditt tidigare inlägg jättetydligt.
 
M mendelsohn skrev:
.... att deras produkter är på väg in i Julas sortiment
Sen får du tolka det hur du vill, är det för abstrakt kanske du kan fråga på familjeliv,se
Så Husqvarna är ett sjuknande skepp för att dom skaffar ytterligare en återförsäljare?
Är det för att Jula skänker bort batterier som du tror det?
 
  • Gilla
etompau
  • Laddar…
M
useless useless skrev:
Så Husqvarna är ett sjuknande skepp för att dom skaffar ytterligare en återförsäljare?
Är det för att Jula skänker bort batterier som du tror det?
Skulle man kunna tänka sig.
 
  • Ledsen
Stickan56
  • Laddar…
Angående att HQ är ett sjunkande skepp:crysmile:

Saxat från Stockholmsbörsen idag:
"Husqvarna är på väg mot sitt bästa år, sett till såväl rörelsemarginal som absolut rörelsevinstnivå, sedan Kai Wärn tog över vd-rollen 2013, framgår i en intervju i måndagens Dagens Industri."
 
  • Gilla
Husqvarna220Ac och 3 till
  • Laddar…
Eriksgatan
Tips: Läs de inlägg @mendelsohn skriver... (Finns sammanställt under profilen) Säger b la att han är "jurist till professionen" och läs samtidigt hur han stavar och uttrycker sig. Stop feed the troll.
 
  • Gilla
Stickan56 och 1 till
  • Laddar…
M mendelsohn skrev:
.... att deras produkter är på väg in i Julas sortiment
Sen får du tolka det hur du vill, är det för abstrakt kanske du kan fråga på familjeliv,se
Ja eller så är det tvärtom, Jula som bönat och bett om att få sälja en klippare som fungerar! Så de slipper ta emot och skicka iväg.
 
Eriksgatan
Skärpning! Ämnet är: "AM 420 låter mysko efter slagsmål" Slagsmålet skedde INTE på JULA.:cool:
 
  • Gilla
Stickan56 och 1 till
  • Laddar…
H hsandstrom skrev:
Hej,
Efter att vår AM varit i slagsmål med en kvarglömd byggregel så har den börjat låta illa.
Den hade klättrat upp på regeln och ätit sig in lite.
Jag har tagit bort metalldisken under och ser att knivskruvarna skrapat på undersidan av den. Själva knivdisken käns som om den sitter lite löst men vet inte om det var så från början.

Behöver jag lämna in den till verkstad? Låter nästan som om det är ett lager som är paj. [video]
Jag har samma problem med min 430X,
Har du fått någon lösning på det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.