Ca 70 m3 av vår villatomt kommer att bli över när vi ska bygga ut.

Jag kommer enligt plan börja gräva i slutet av april/början maj. Givetvis får ni se massorna innan ni bestämmer er om så önskas. Jag vet själv inte vad jag hittar men förväntar mig det jag funnit vid tidigare projekt på tomten... huvudsakligen morän/siltmorän. Massorna måste kranas ut från tomten. Om du har tillgång till bil med kran betalar jag gärna för detta i annat fall ordnar jag transporten. Mvh Daniel
 
Hej!

Är intresserad av dina massor. Vilka volymer handlar det om och var i Öjersjö finns dom?. Bor själv på N Örjansvägen i Öjersjö.

m v h

Jens Kultje
 
J Jens 62 skrev:
Hej!

Är intresserad av dina massor. Vilka volymer handlar det om och var i Öjersjö finns dom?. Bor själv på N Örjansvägen i Öjersjö.

m v h

Jens Kultje
Hej!

Öjersjövägen 3,

Vet inte riktigt volymen men någonstans 35 till 70 m3. Håller på att planera för markarbetena just nu. Du får gärna ringa mig på 0708-787047!

Mvh Daniel Holm
 
B ByggD skrev:
Ca 70 m3 av vår villatomt kommer att bli över när vi ska bygga ut.

Jag kommer enligt plan börja gräva i slutet av april/början maj. Givetvis får ni se massorna innan ni bestämmer er om så önskas. Jag vet själv inte vad jag hittar men förväntar mig det jag funnit vid tidigare projekt på tomten... huvudsakligen morän/siltmorän. Massorna måste kranas ut från tomten. Om du har tillgång till bil med kran betalar jag gärna för detta i annat fall ordnar jag transporten. Mvh Daniel

Hej! Finns nåt kvar?
 
M Mabol88 skrev:
Hej! Finns nåt kvar?
Hej!

Jag har redan kört bort det mesta och nästa lass ska gå till en tomt helt nära... jag tror detta är sista... Om jag har kvar efter det kan jag höra av mig. Var behöver du fylle? Kan du hämta själv eller är det bara intressant om det tippas hos dig? Mvh Daniel
 
Ok va synd!
Behöver till vår tomt I tahult I Landvetter
 
B ByggD skrev:
Hej!

Jag har redan kört bort det mesta och nästa lass ska gå till en tomt helt nära... jag tror detta är sista... Om jag har kvar efter det kan jag höra av mig. Var behöver du fylle? Kan du hämta själv eller är det bara intressant om det tippas hos dig? Mvh Daniel
Har du något kvar?
 
Hej! Nej nu är det klart. Ska ta bort annonsens. Mvh Daniel
 
B ByggD skrev:
Ca 70 m3 av vår villatomt kommer att bli över när vi ska bygga ut.

Jag kommer enligt plan börja gräva i slutet av april/början maj. Givetvis får ni se massorna innan ni bestämmer er om så önskas. Jag vet själv inte vad jag hittar men förväntar mig det jag funnit vid tidigare projekt på tomten... huvudsakligen morän/siltmorän. Massorna måste kranas ut från tomten. Om du har tillgång till bil med kran betalar jag gärna för detta i annat fall ordnar jag transporten. Mvh Daniel
Hallå Mikael hjälmberg tar gärna massorna om du har kvar erbjud telefon till mig 0762700213
 
Hej!

Alla massor är nu borta!

Mvh, Daniel
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.