Går väl få 2 st gröna Bosch..

Men som sagt, folk har för mycket pengar...
 
  • Haha
  • Gilla
fiskarn87 och 1 till
  • Laddar…
ELU går gärna upp i samlarpriser, jag är i det här fallet oskyldig.
 
Stackare som fyndade på Tradera.
766:- på Tradera.
Festool sågklinga HW 160mm Fine Cut på auktionssidan med priset 700 kr och jämförelsepris från Amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

eller 532:- på Amazon.
Festool fint tandsågblad HW 160 x 1,8 x 20 W42 på Amazon, pris 532 kronor, detaljerad bild med skarpa tänder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
BergmanOlsson och 1 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Stackare som fyndade på Tradera.
766:- på Tradera.
[bild]
eller 532:- på Amazon.
[bild]
Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge. För merpriset fick hen antagligen lite längre leveranstid än Amazon.
 
  • Haha
  • Gilla
BergmanOlsson och 4 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Hur tänker denna säljaren?
[bild]
[länk]
Han tänker nog att "Går det så går det - sista idioten inte är född än".
Det finns folk som verkar ha en sjuklig längtan att bli blåsta och som skulle kunna lägga ett bud.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Hur tänker denna säljaren?
[bild]
[länk]
Han har ju helt klart en skruv lös (som han försöker sälja)…
 
  • Gilla
  • Haha
Martin C O Ekblom och 2 till
  • Laddar…
Skapligt överpris. Ungefär som om elbolagen skulle sälja el för 700+ öre per kWh och få det sålt...

Vilken dåre skulle ta den dealen... Förutom några hundra tusen svenskar med timspot.
 
  • Gilla
hantverkare1 och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Han tänker nog att "Går det så går det - sista idioten inte är född än".
Det finns folk som verkar ha en sjuklig längtan att bli blåsta och som skulle kunna lägga ett bud.
Jag skulle gissa att han tänker "kan sellpy kan jag"... :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Jag köpte själv en skruv på Tradera. Den affären var för att komma åt Traderad rabatterade frakt då jag skulle låna ut en betongslip till en bekant på annan ort...
 
  • Gilla
  • Haha
breakman och 6 till
  • Laddar…
Ja för att få frakten som sagt.........schenkers priser genom tradera är väldigt bra på det viset.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Vet inte om köpa en skruv för 50:- + frakt av den för 75:- skulle löna sig för att få ner fraktkostnaden på nått annat några tior är speciellt smart :thinking:

https://skicka.dbschenker.com/utskrift/
 
T Taxture skrev:
Vet inte om köpa en skruv för 50:- + frakt av den för 75:- skulle löna sig för att få ner fraktkostnaden på nått annat några tior är speciellt smart :thinking:

[länk]
Fast det andra är såklart nåt helt annat utanför tradera........
 
För 79kr på tradera får du ju rabatterad frakt och speciellt om du vill skicka något extremt skrymmande (dock under 3 kg) antar jag att det är extremt prisvärt jämfört att betala direkt. När jag slog motsvarande volym och <3kg direkt hos speditören så blev det direkt runt 600kr.

Sen kan det ju givetvis vara pengatvätt här men det är ett enkelt sätt att komma åt billig frakt att gå via tradera

Skärmdump av fraktalternativ med vikter, priser och olika spår- och försäkringsoptioner för paketleverans.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
M myrstack skrev:
För 79kr på tradera får du ju rabatterad frakt och speciellt om du vill skicka något extremt skrymmande (dock under 3 kg) antar jag att det är extremt prisvärt jämfört att betala direkt. När jag slog motsvarande volym och <3kg direkt hos speditören så blev det direkt runt 600kr.

Sen kan det ju givetvis vara pengatvätt här men det är ett enkelt sätt att komma åt billig frakt att gå via tradera

[bild]
Skickaenkelt 5kg 128kr
 
  • Gilla
Manges totalBygg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.