Hej!

Vi ska bygga ett badrum i vårt sovrum som är på 50 kvm. Tar tacksamt emot förslag på planlösning i bifogad ritning.

Mattias&Linda
 
  • Badrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
Känns lite konstigt med duschen för dubbeldörrarna. Ritade om eran bild lite, men eftersom jag e kass på att bifoga bilder, så får jag försöka förklara i stället :) Förklaringen är tänkt med dörren i ryggen. Badkaret till höger i stället, framför den hamnade toan (brevid det lilla fönstret) Inte så kul vy men jag tänkta att dom stora fönsterna kompenserar lite? :) Duschen där badkaret står nu, med öppningen ut mot dubbeldörrarna istället och brevid duschen hamnade handfaten (mellan duschvägg å dörren). Hoppas ni fattade vad jag menade. Finns säkert en massa för och nackdelar med denna lösning också!
 
Tack för förslaget! Skulle nog oxå vilja ha badkaret vid fönstret men det är ett problem, fönstret sitter nog för lågt (48 cm från golvet) och vi vill ha inbyggd badkar med en trappavsats.
 
A
andma5 skrev:
Tack för förslaget! Skulle nog oxå vilja ha badkaret vid fönstret men det är ett problem, fönstret sitter nog för lågt (48 cm från golvet) och vi vill ha inbyggd badkar med en trappavsats.
Får sänka ned det i golvet! :) Man kan inte sätta nån skiva för eller nått? Annars kanske ni kunde välja en modell på badkaret med tassar? Allt går att lösa. Det kan bara ta lite längre tid ibland!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.