Nu har vi flyttat kontoret till ett kontorshotell och all IT är skrotad utom en UPS som sitter kvar. Den fick nya batterier i höstas och lär leva ett bra tag till. Vore synd att den bara skrotas om någon av tekniknördarna på BH vill hämta, finns i Upplands Väsby, senast i början på nästa vecka. Ta med egen pirra och skruvmejsel …

UPS (avbrottsfri strömförsörjning) på hyllplan i serverrum med etiketter och kablar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En UPS (oavbruten strömförsörjning) med nya batterier och anslutna kablar på ett kontor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


UPS (oavbruten strömförsörjning) av märket Emerson med en Energy Star-etikett i ett serverrack.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kan du tänka dig att ta ner den och packa i en låda kan jag lösa en frakt, med upphämtning från din arbetsplats. Och såklart ett tillskott till fikakassan.
 
altaxis altaxis skrev:
Kan du tänka dig att ta ner den och packa i en låda kan jag lösa en frakt, med upphämtning från din arbetsplats. Och såklart ett tillskott till fikakassan.
Nej, kontoret är redan övergivet. Jag kommer att åka dit, öppna och hjälpa till att ta loss den från racket men ingen transport eller liknande är möjligt.
 
Den köper jag gärna! Kan komma både måndag och tisdag om det passar.
 
TeroM TeroM skrev:
Nej, kontoret är redan övergivet. Jag kommer att åka dit, öppna och hjälpa till att ta loss den från racket men ingen transport eller liknande är möjligt.
Det var synd. Är lite långt att åka från Blekinge.
Man kan inte ha tur varje dag:)
 
C
Jag är också intresserad. Kan komma när som helst.
 
Jag har fått napp via PM med hämtning i helgen. Uppdaterar tråden efter det, om det blev några förhinder.
 
  • Gilla
jalbage
  • Laddar…
Han som skulle hämta verkar ha gått upp i atomer så det blev ingen upphämtning :thumbdown:.

Tyvärr för er andra som frågat så hinns det inte med mera försök under helgen. Måndag är det besiktning av lokalen vi lämnar och om hyresvärden då säger att vi måste plocka bort racken från serverrummet blir det en chans till men inte annars ....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.