Pooltak på poolen blir allt vanligare, även om det är dyrt och finns gott om andra, billigare alternativ för att hålla värmen och se till poolens säkerhet.
Men det finns ett annat ofta snyggt alternativ som jag antar kan vara både billigare och dyrare, beroende på hur man väljer att bygga det: Att gömma poolen.

Du kan läsa blogginlägget här: Nästa nivå: Göm poolen
 
Hej! jag har en sådan lösning på min pool, där det går att möblera ovanför poolen och den är grym på att hålla värmen. Min pool är på 10m x 3,5m och hade jag valt ett traditionellt pooltak hade det blivit väldigt
bred rad med skenor.. nu har jag bara två smala på ena sidan, den andra går på hjul.
 
  • Gilla
TobbeP och 3 till
  • Laddar…
K
Jag har svårt att förstå att det ska vara så svårt att få till ett trädäck som är fritt från nivåskillnader, både före och efter täckandet. Jag hade hoppats på pool denna sommaren, men familjedemokratin gick före så jag får väl göra ett nytt försök om några år...
 
@Kallebo det är ju lite mer komplicerat i sin natur, men de visade ju exempel på detta i inlägget.
Bara att köra på!
 
  • Gilla
Kallebo
  • Laddar…
Det är ju häftigt med böjbart poolgolv, men det kommer ju bli attans halt med tiden ...?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.