Äntligen är det 2021. Nu har jag bestämt mig för att sluta deppa och tänka positivit igen. Corona verkar ju försvinna successivt, vi hoppas det går snabbt. 2021 blir året då vi ska byta kök är det tänkt! Vårt kök är nu 20 år gammalt och börjar falla sönder, så det är hög tid.
Jag tänker göra en fullständig scanning av marknaden och lämna så lite åt slumpen som möjligt. Därför kommer det att bli kökstema på Byggahus.se under våren. Jag lovar att dela med mig av det jag kommer fram till.

Du kan läsa blogginlägget här: Hög tid att byta kök nu
 
Vi har precis fått klart vår kök från Kulladal i grön kulör, skicka meddelande om du vill ha mer info
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Du har ett meddelande!
 
Fint vi ska också lägga kök i vår så tar gärna alla tips man kan få :love:
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Nej men jag lever för gröna kök!

Här håller vi just nu på att budget-fixar vårat kök från -82, så jag känner peppen! Vi målar skåpluckor, byter knoppar och golv och sätter nytt "kakel" (fibo).

Men jag drömmer redan om när vi kommer byta ut köket helt och hållet!
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
A
Förstår att man vill ha stilen, men vit porslinsdiskho blir snabbt smutsig och svårt att få bort smutsen, det blir mycket repor och slagmärken. Skulle aldrig valt det själv
 
  • Gilla
Nybyggerska och 2 till
  • Laddar…
många bygger idag snygga kök med köksöar och liknande men tyvärr är de inte så praktiska köken
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.