Vi har haft problem med vår app en tid. Den har kraschat när man har försökt ladda upp en bild från iPhone med iOS14 och även med vissa annonser som visats för android-användare.
Därför har vår programmerare Christian alias @cnils spenderat de senaste veckorna med att bygga en ny app.

Du kan läsa blogginlägget här: Ny app på gång
 
Är det mycket praktiskt som skiljer sig för användaren eller är det mest ”bara” under huven?
 
Vi har gjort den väldigt lik sajten.
 
Då kanske notiserna börjar funka igen...
 
Yes, notiserna ska också funka (y)
 
Kommer det att finnas ett sätt att skapa en ny tråd från appen (som enkelt går att hitta..)?
 
Ja. När du går in i forumet genom att t ex gå till senaste inläggen, så ligger det en flytande knapp nere till höger som du trycker på för att få upp formuläret. Det funkar på samma sätt som på mobilsajten.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vad är den gamla appen byggd i?
 
På min mobil funkar inte sökfunktionen alls... Något som halkat snett vid uppgraderingen?
 
Varför inte Xamarin så kan ni ha native look and feel över både android och ios?
 
Kan du tipsa om en app som är byggd i Xamarin så att vi kan titta på det? En sak som talar emot det är att det kostar 6000 USD första året att bygga i den plattformen.
 
Det är gratis för små företag.
 
Något är trasigt, när jag ska lägga till en bild verkar apprn väldigt ofta "boota om", jag blir utslängd till startsidan. Det går bra ända tills jag trycker på bilden som ska läggas till. android.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.