Vi har ett projekt där vi jobbar med att få bättre struktur på sajten för att kunna presentera mer relevant innehåll för varje besökare. I samband med det har Per och Christian sökt på vilket rum eller plats i huset som vi har flest sidor om på Byggahus.se. En sida är antingen en forumtråd, en redaktionell artikel, nyhet eller blogg.
Jag måste bara berätta vad vi fick fram, för det är både intressant och lite förvånande.

Du kan läsa blogginlägget här: De 12 rum som är populärast, besvärligast(?) och mest omtalade
 
Fulkemisten
"Vi har ett projekt där vi jobbar med att få bättre struktur på sajten för att kunna presentera mer relevant innehåll för varje besökare."

Hoppas innerligt att ni inte kommer börja rikta innehåll till oss medlemmar utifrån vilka artiklar och ämnen i forumdelen vi besöker. En stor fördel är ju att vi alla kan hjälpas åt att kommentera och ge svar i alla trådar. En viktig komponent i detta är att vi själva måste få bestämma vad vi anser vara relevant. Annars faller hela poängen med framförallt forumet. Hoppas att detta inte kommer att ske så att BH förändras till att likna något av de andra många sociala medier som finns.
/FK
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Vi kommer inte att ändra eller ta bort något, bara lägga till en funktion.
 
Lite kul att läsa :) Jag tycker för all del att uteplatsen och altanen borde slås ihop till ett "rum". Och jag är förvånad över att sovrum och hall inte finns med på listan när tornrum är det :-D
 
Det finns nog inte så många byggtekniska problem i sovrum. :)
 
Inte så många byggtekniska problem, men det är ju vanligt med frågor om antal sovrum, storlek på sovrum, bästa väderstreck för sovrum, badrum/garderober/klädkammare i eller i anslutning till sovrum. Jag har nog bara sett en tråd om tornrum här – men jag kanske hänger i fel delforum :-D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.