Som du kanske har märkt så har vi en ny navigering till vänster idag. Den är inte klar än, men vi behövde lägga ut den för att kunna strukturera upp alla artiklar ”live”. Vi håller på med det idag och i värsta fall en bit in på nästa vecka, vi får se hur lång tid det tar.
När arbetet är klart så kommer våra avdelningar att ha förvandlats till ett 50-tal nyckelord istället, lite i stil med uppdelningen av våra delforum. T ex så får värmepumpar en egen sida, liksom dränering och hustillverkare. Vi hoppas att det kommer att göra det lättare att hitta bland allt vårt innehåll.

Du kan läsa blogginlägget här: Ursäkta röran, vi bygger om, ny navigering till vänster!
 
Otroligt att det inte finns mer om miljötänk på detta forum?
 
Delforum Miljö & hälsa?
 
Martin_B
Såg nu att man kunde trycka bort den nya sidomenyn (som har ersatt den övre horisontella menyn) via en knapp längst upp till vänster.

Helt underbart att den försvinner. Men hur gör man för att den inställningen skall förbli så? Så fort jag uppdaterar sidan eller besöker sidan på nytt, så är menyn tillbaka.

Jag personligen tycker den stör till höger och hade helst velat ha den överst igen, på en horisontell rad, som förut. Men om inte det går, så åtminstone att man kan stänga av den så den förblir avstängd :)

Möjligt?
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Jag ska kolla. Skulle vilja ha det så själv.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.