Ett vitt badrum håller i längden och om man tröttnar går det alltid att byta ut detaljer och textilier vilket blir billigare än att knacka ner kakel. Det finns flera nyanser, storlekar samt blankt och matt klinker att välja på efter tycke och smak. Badrumsinredning i vitt är ett säkert kort för den som fort tröttnar på trendiga färger.


Du kan läsa blogginlägget här: Vitt badrum håller i längden
 
undine
Vitt fungerar bra, så länge man lägger till detaljer. Jag är också känslig mot för mkt färger, men tycker heller inte om när det liknar sjukhusmiljö eller hyresrätt med bara vitt och inga detaljer. I fotona ovan är det mycket stil, det är vackert.
Jag köpte en brf för ett år sedan och badrummet är verkligen hemskt. Jag har inte tid eller ork att renovera det, så det får se ut som det gör. Men ja, hade kaklet varit helvitt hade det varit mycket snyggare och enklare att byta ut småsaker och få fräschhet.
 
  • Gilla
Madelene S
  • Laddar…
Vitt fungerar utmärkt bra. Särskilt med grått golv (vilket flera har på bilderna).
House and Home gillar jag förutom det där ranka "bordet".
Rebecca Pecci gillar jag. Lite skeptisk till avrinningen efter sex personers långduschar...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.