Så snabba de var, tack!
 
G
Var inte köparna extremt dåligt pålästa? Lite kött på benen måste man ha vid sitt livs största affär. Och kan man inget alls så tar man hjälp!
 
Mäklarsamfundet borde titta på denna mäklare och kontrollera om han följt god mäklarsed och de krav som mäklarlagen ställer på fastighetsmäklare.
 
Krilleman
Ytterligare ett avsnitt med extremt mycket utfyllnad och inte många sekunder där dom visar själva byggandet.

Och dom visade inte heller hur dom åtgärdade alla fel. Eller var det just det att dom inte åtgärdade allt?!
 
  • Gilla
phosun
  • Laddar…
Det som jag undrade. Var också hur den dåliga luften i krypgrunden kunde komma in i huset via en luft/luft pump ?
 
  • Gilla
Pangibygget2 och 2 till
  • Laddar…
Lite oroväckande att mäklarfirman även har tre mäklare som inte är med på bild på deras kontaktsida - man undrar ju nu vad DE har gjort för fuffens för att Magnussons inte vill visa upp dem...
 
  • Gilla
Jehu
  • Laddar…
G
Magnus Lundberg alltså... även känd som Doktor Brasa. Mycket underhållande på rättegångspodden.
 
A
Utroligt bra program, fortsätt med detta så att andra fuskera kanske drar åt sig öronen och tänker om.
Dom köper sig en kåk via mäklare, då ska man väl inte behöva vara expert på vad som gäller och vad som behövs, det är ju det mäklaren är till för.
Jag tycker båda mäklaren och säljare ska straffas för detta.
 
  • Gilla
mp11af och 1 till
  • Laddar…
G
Den omtalade mäklaren kanske har fått sparken eftersom dom har plockat bort honom.. ?
 
  • Gilla
mp11af och 2 till
  • Laddar…
Dom tog hjälp, anlitade en mäklare vid köpet.
 
G
I en husaffär bör och ska ansvaret för i princip hela bygget tas av entreprenören och
säljaren, dom har kunskap vilket köparen med få undantag inte har.
Har sålt småhus i hela mitt förvärvsliv och det har blivit ett flertal hundra hus, något som detta
fall hade varit en omöjlighet i min värld.
Se till att "ta bort" karln, han är kriminell.
PerL
 
K
Någon som kan se när mäklaren försvann från hemsidan?
Var det före eller efter att programmet sändes?

Ska försöka forska i om han jobbar kvar.
För att vara en så stor mäklarfirman så var det en väldigt tom Facebooksida de har.
Kan de ha rensat den också? Finns tex inte ett enda inlägg från någon besökare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.