I morgon bitti är nya Byggahus här! (om allt går enligt plan)
Kl. 00.00 i natt stänger vi Byggahus.se och påbörjar skiftet. Vi beräknar vara klara senast 04.00.
Det du förhoppningsvis möts av på morgonen är en ny responsiv Byggahus.se som anpassar sig efter vilken enhet du surfar från. Christian och Per har byggt den i ett nytt snabbare ramverk som kommer att medföra att vi kan skapa nya funktioner snabbare. Ett säkrare, modernare, men också roligare Byggahus.se med mer "action" har varit målet.
De här nya funktionerna får vi till att börja med:

Du kan läsa blogginlägget här: I morgon får du nya Byggahus.se!
 
Bra jobbat! Slår vad om att detta blir kanon!
 
Så härligt med positivt tänkande:)
 
Bra nya funktioner, det gillar vi!
 
Vad spännande!!

Har helt missat att detta var på gång. Jag har på ett annat forum varit mycket drivande för plattformsbyte på grund av uråldrig och dåligt fungerande forum, men BH har jag tyckt varit väl fungerande. Kanske har det känts lite gammalt, men inte så det stört.

Hoppas allt går bra med lanseringen...vi får se till att ha överseende ifall något buggar! :)

Jag ser fram emot att kika in imorgon när jag vaknat!
 
L Y C K A T I L L!
 
Spännande...
 
Nu är vi uppe!
 
  • Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
Ser ut att funka bra tycker jag, klart redan 02:30 dessutom! Riktigt bra jobbat hela gänget!
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
G
Ser bra ut,, fint jobbat, men helt plötsligt kommer jag inte in hur jag än försöker. "Fel lösenord" hela tiden men det är det inte.
Hittar ingen direktlänk till redax/Per.
Hur gör jag nu?
seniorkonsult
 
G
Kommer inte in på sajten. Får bara felmeddelanden.
seniorkonsult
 
G
Ser mycket bra ut men, jag kommer inte in på den nya sidan hur jag än försöker.
Fel inloggning, fel lösen mm.
seniorkonsult
 
Kan man få bort bilderna som visar sig under senaste forum inlägg?, extremt jobbigt :/
 
Du kan välja att inte visa bilderna i dina inställningar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.