Visst är det kul att läsa artikelkommentarerna? Man läser minst lika gärna dem som själva artikeln. Dessutom är det kul att kommentera själv, när man har något att säga.
Men det är ett par saker jag tror vi måste tänka på. Vi skriver ofta om olika människors hus, för att samla på oss fakta och idéer till hur vi kan bygga, bygga till och renovera. Den vi skriver om delar frikostigt med sig av information om huset, ställer upp med sin tid och berättar. Det är vi ju väldigt glada och tacksamma för.

Du kan läsa blogginlägget här: Bra artikelkommentarer förhöjer värdet på artikeln
 
Känns nog för flertalet av oss som själklarheter men tyvärr så måste det nog förtydligas på det här sättet. Bra skrivet i positiv ton.
 
O
Jag tycker det för det mesta håller sig på en bra nivå! Ibland glider det iväg, så är det alltid tyvärr. Men då har vi våra duktiga moderatorer som ser till att vi sköter oss.
Att tidningarna stänger ner sina kommentarsfält beror nog på att dessa dels inte har några moderatorer som ställer upp. Sedan så tror jag att det även kan bero på att folk skriver saker som inte riktigt passar den tidningen. Att det förekommer näthat är tyvärr en del av internets baksida. Det är lätt att "hata" när ingen ser en.

Jag ser inga risker att detta skulle ske här! Så länge vi har moderatorerna som håller ordning på oss! För det kommer alltid behövas! Ofta spårar trådar ut... ibland så i stundens hetta så skriver man saker man inte menar. Men oftast brukar det handla om andra än TS, som oftast brukar gå fri
 
Finns tyvärr alltid Besserwissrar, företrädesvis 60+ gubbar med keps.

Glöm inte att det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!
 
"Ozzypojken · 21 jan 2017 17:31
Finns tyvärr alltid Besserwissrar, företrädesvis 60+ gubbar med keps."

Det var ju också ett sätt att kommentera på ett respektfullt och konstruktivt sätt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.