Tidningen Internetworld utser varje år Sveriges 100 bästa sajter och i år är Byggahus.se med i kategorin Livsstil, med motiveringen:

Du kan läsa blogginlägget här: Sträck på dig, vi är bland de bästa!
 
G
Kul! Bra jobbat.
 
I
Grattis!
 
Jag håller med Marlen: När vi slår våra kloka huvuden ihop blir vi smartare.
 
G
Bra jobbat! Roligt!!
 
Roligt och välförtjänt :)
 
Grattis! Kul och bra jobbat!
 
Välförtjänt utmärkelse (y)

Men då hoppas jag att Bygga Hus-redaktionen förstår att det är vi användare/skribenter som lyfter sajten.

Så sluta hacka på oss som understår oss att andas ldet minsta kritik mot konsumtionshysterin, och snarare pekar på andra värden i livet!

https://www.youtube.com/watch?v=gUTlzDJPfX8

:D
 
Tack alla!
 
Välförtjänt! Både det redaktionella materialet och forumen håller hög klass. Otroligt lite skräp och påhopp i diskussionerna, med tanke på hur det ser på andra ställen.
 
KnockOnWood skrev:
Välförtjänt utmärkelse (y)

Men då hoppas jag att Bygga Hus-redaktionen förstår att det är vi användare/skribenter som lyfter sajten.

Så sluta hacka på oss som understår oss att andas ldet minsta kritik mot konsumtionshysterin, och snarare pekar på andra värden i livet!

[länk]

:D
(y) och ge oss en app så vi kan bli mer aktiva ;):p
 
KnockOnWood skrev:
Välförtjänt utmärkelse (y)

Men då hoppas jag att Bygga Hus-redaktionen förstår att det är vi användare/skribenter som lyfter sajten.

Så sluta hacka på oss som understår oss att andas ldet minsta kritik mot konsumtionshysterin, och snarare pekar på andra värden i livet!

[länk]

:D
Ja, det är imponerande hur mycket kunskap och klokskap det finns, bara några klick bort, och folk delar med sig helt gratis av alla dessa guldkorn. Jag blir klokare av att vara här. Och visst, konsumtion - men med förnuft ;-)
 
Grattis!
 
Åh så roligt ??! Väl förtjänt ??
 
Var det där en fråga?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.