Här planerade jag, och köpte in det mesta, medan entreprenören installerade och fixade. Jag hade ett yttepytteutrymme som skulle fungera som tvättstuga, huvudbadrum och toalett, det kändes omöjligt ett tag vill jag säga... förstår ni mig?

Du kan läsa blogginlägget här: Duschrummet före och efter!
 
Även här ett otroligt lyft, det ser riktigt bra ut. Smart att avskilja det som är tvättstuga med färg!
 
Tack igen Marlen, ja.. det känns som att det var ett smart val , även att ha svarta maskiner, som ger ett mera sofistikerat intryck tror jag var bra.
 
R
.....................
 
G
Ett vackert badrum. Gillar din stil. Är själv tveksam till att skaffa svarta maskiner. Blir de inte lätt dammiga och fläckiga?
 
Tack Gäst! Visst blir det lite damm och någon fläck, men de är lätta att torka av med en microduk. Jag tycker att det är mycket värre när detaljerna på vita maskiner börjar gulna, det blir så fult. Helt klart värt lite extra torkande tycker jag, de är ju också SÅ mycket snyggare.
 
N
Mycket snygg och ser ut att vara välutnyttjade kvadrat
 
R
njae dagens maskiner börjar kanske gulna efter 10 år och då har ändå resten av tvättmaskinen havererat.
 
Ok då Roland, men det är i alla fall snyggare med svarta maskiner, kanske mest för att det är kul att skilja sig från mängden lite ;) Tack Nillea, jag är förvånad själv över att det inte ser ut som att jag stuvat in en massa bröte... utan att det faktiskt gick att få en plats till allt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.