Hur blev köket då? Det jag gjorde själv på detta var endast planering och ritning. Det gamla köket var ett korridorkök i vinkel, där den bortre vinkeln var tvättstuga med tvättmaskin och torkskåp. För mig kändes det helt fel att ha tvättmaskinen i köket, och dessutom tyckte jag att köket var för litet i förhållande till de fem rummen som huset består av. Korridor och vinkel gick inte att komma ifrån till en rimlig peng, men det gick i alla fall att göra kök av hela den delen.
Så här såg det ut innan:

Du kan läsa blogginlägget här: Köket före och efter!
 
Ja det där kan du ju inte lämna. Vilket jobb du har gjort och så fint det har blivit! Du kan vara riktigt stolt, för nu har du höjt husets värde.
 
Tack Marlen, ja, när vi värderade om huset inför separationen, hade värdet höjts med 150 tusen, så ja.. det gör skillnad verkligen. Men framförallt höjer det värdet på livskvaliteten att få ett boende man trivs med :)
 
G
Fantastiskt fint. Vilken skillnad mellan gammalt och nytt. Jag hade också tagit bort tvättmaskinen ur köket i ditt läge. Var har du ditt nya tvättutrymme?
 
Tack gäst! Jag har tvättutrymmet i det renoverade duschrummet som du ser i ett annat inlägg.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.