I kväll måndag den 5 januari samlas vi i en tyst minut kl. 21.00 till minne av medlemmen Stew, som lämnade oss den 15 december efter en lång tids kamp emot cancer. För att delta, knappa in byggahus.se på din dator, telefon eller läsplatta etc. i god tid före klockan slår 21.00.
Det här kommer förhoppningsvis att fungera för alla som har klockan rätt inställd på sin dator.

Du kan läsa blogginlägget här: En tyst minut till minne av Stew
 
murak
Vila i frid Stew. Mina tankar ikväll går ut till hans nära och kära. Det var en väldigt fin gest av byggahus.se att ha en tyst minut.
 
Hemmakatten
Det var en fin bild av Stefan med sin nyfödde son i famnen under den tysta minuten.
 
Vila i frid Stefan, det har varit både upp och ned att dela ditt öde de senaste åren genom din tråd och jag är imponerad av vad du åstadkom med biorummet och sorgsen att inte få se de tveklöst fantastiska byggen du skulle åstadkommit om inte sjukdomen drabbat dig. Tankarna går till familjen.
 
Vila i frid Stefan
 
Väldigt fint skrivet Marlen, tack för initiativet. Mina tankar går till Stefans lille grabb och hoppas att han kan få ta del av forumtråden på något sätt när han blir äldre och frågorna om sin pappa kommer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.