Tänk att få ha en alldeles egen plats för kreativitet och nytänkande. En plats där det finns utrymme för tankar, funderingar och idéer. En strukturerad och organiserad arbetsyta som dessutom är vacker att betrakta. Släpp loss fantasin och fixa din arbetsvrå. Här får du några fina, smarta och organiserade arbetsplatser att uppmuntras av.

Du kan läsa blogginlägget här: Arbetsvrå för kreativitet
 
Fina bilder!

Jag gillar barnskrivbordet med stringhyllan och det vita från Mackapär bäst. Skulle sitta som en smäck hemma hos mig. :)
 
Grymt inspirerande inlägg/bilder! Vore trevligt med ett arbetsrum där man kunde få ha sina saker ifred, bara lämna rummet som det är när man behöver.. men hos oss med tre småkillar och ett ständigt följe kompisar hemma så är det kört.

Har mitt egna lilla kreativa "hörn" i garaget men det skulle behöva göras lite mer ombonat :D

Bild: fixarfarsan.se/2013/12/gammal-innerdorr-blev-bordsskiva.html
 
Madelene S
Kul att du gillade urvalet av bilder. Vad bra att du kunde återanvända innerdörren och samtidigt få en egen hörna i garaget.
Här får du ett tips på att återanvända glasburkar för att hålla koll på skruvar, muttrar etc.
Lite färg i din arbetshörna skulle kunna göra mycket. Kanske ett vårprojekt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.