Vilka utemöbler ska man välja? Så här tänker jag:
Utemöblerna är viktiga. När man sitter i dem efter en lång dags arbete vill man koppla av. Provsitt de nya utemöblerna ordentligt så att de är bekväma, innan du bestämmer dig.
Utemöblerna syns ofta för de som går förbi ditt hus. Välj något som passar till huset och uteplatsen.

Du kan läsa blogginlägget här: Välj rätt utemöbler + inspiration
 
G
grythyttan!!
 
.. och tänk på att betala för möblerna innan du går från affären ... duuuh
 
Tror jag kopierar designen på garden bistro, får nog 10 stolar för priset av en :D
 
Löjliga priser på de flesta exemplen. Ni kunde tagit med några fler set som låg på humana prisnivåer, inte flera tusen för en ynka stol.
 
G
Plastmöbler behöver man väl inte visa i en sådan artikel. Det är inte skribentens fel att ni är fattiga. Sluta gnäll.
 
G
Alla har inte möjlighet att lägga flera tusen på utemöbler. Jag kan hålla med om att en artikel om trädgårdsmöbler bör innefatta exempel från hela prisskalan för att den ska vara till hjälp för en sådan bred skara som möjligt. "Det är inte skribentens fel att ni är fattiga. Sluta gnäll." Vad är det för spydig kommentar att slänga ur sig som svar om det? Man kan vara schysst trots sitt anonyma kommenterande.
 
För min del handlar det mest om att jag gillar att bygga..
Dessutom förtjärnar jag ju en ny svets om jag spar pengar på att göra det ;)
 
G
Alla har ju Grythyttan, vad är det för vits att hon tipsar om det som alla redan vet?
 
G
Snygga korgstolar och inte så dyra. http://www.solheminredning.se/grp/korgstol.php
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.