Igår släppte vi lite nya funktioner i forumet.
Den största nyheten är att du nu kan bredda sidan om du vill. Ibland har inte utrymmet på skärmen räckt till för breda bilder och man har behövt scrolla. Nu finns en lite länk "bredda sidan" som man klickar på och vips så blir sidan bred.
Jag gillar också att man nu har en direktlänk högt upp vid PM-boxen till "Mina inlägg". Det är kanske den funktionen som jag själv kommer att ha mest nytta av.

Du kan läsa blogginlägget här: Nya funktioner i forumet
 
Alla har vi våra rutiner, en av mina är att besöka ert forum dagligen.
Ibland loggar jag in mig och glömmer sedan att logga ut, nästa dag kan jag upptäcka att jag då fortfarande är inloggad.
Föreslår att inloggningen automatiskt försvinner efter en tid, kanske två timmar vore lämpligt om det går att fixa det.
 
Det var roligt att höra! Jag ska ta upp dina synpunkter med Per och Flommy.
 
Defensivt inte, det är jättebra att sidan kommer ihåg vem man är så att man slipper logga in varje gång. Jag hade tom ett felärende om att jag blev utslängd för ett tag sedan.

bekin kan fixa problemet med sina egna inställningar.
 
Jag håller med dig puu och tror att de flesta allra flesta användarna önskar vara inloggad så länge som möjligt. Jag hoppas att bekin har förståelse, det går ju trots allt att välja att bocka ur "Fortsätt vara inloggad" när man loggar in.
 
G
Vart har knappen bevakningar tagit vägen??
 
Den heter numera Prenumerationer och ligger på samma rad som Inkorgen och Mina inlägg.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.