Älvsbyhus fortsätter att behandla sina kunder arrogant.
En kund vars hus inte gick igenom besiktningen pga ett undermåligt lagt tak, fick ärendet prövat i Allmänna Reklamationsnämnden (ARN).
Nämnden rekommenderar Älvsbyhus att ersätta husägaren för kostnader som denne blivit påförd för omläggning av taket genom annan näringsidkares försorg, dock maximalt 92 000 kronor.

Du kan läsa blogginlägget här: Vägrar kompensera kund
 
F
Ryktet är redan som det är så med den inställningen så strävar dom snarare efter att befästa det rykte dom redan har. Förvånande att ett "seriöst" företag inte följer ARNs rek. Älvsbyhus på väg in på ARNs berömda lista?
 
Skräphus!
 
S
Bra reklam för 72.000kr som än en gång visar hur Älvsbyhus behandlar sina kunder.
 
I
Antalet Älvsbyhuskunder i kläm är nu omfattande. Hur länge får detta fortgå?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.