Svar: Hela myrsamhället utplånas inom 3-4 veckor vid användning av Myr Effekt.

Motivering: Blir galen på alla myror här hemma som bygger sina bon i både smultron odlingen, grabbens sandlåda, altan och under varenda sten. Samma visa varenda år och lyckas aldrig bli av med dem! Förr förra året sprang dom på led in i köket för att äta upp våran mat…
Har sett att dom börjat komma nu igen, inte inomhus ännu dock. Men det är väl bara en tidsfråga!

Hade varit toppen att få testa dessa produkter och se om man verkligen kan bli av med dom!

Jag störs normalt inte av några myror, men när dom är i dessa mängder som dom är här under varenda sten eller säck som ligger på marken så börjar man tröttna! :sweat:
 
  • Gilla
Tuben88
  • Laddar…
Svar 3-4 v
Min man lägger nog 500 kr på myrmedel varje månad, men då har vi ju också en skogstomt...
Skulle bli väldigt glad för denna fina vinst, så att hushållspengarna kan gå till något trevligare och vitalt än att hålla myrorna stångna! Varför inte lite sårbalsam eller gödning ?!
 
Jag får gratis myrdosor från Länsförsäkringar, så jag behöver inte tävla :)
 
Svar: Hela myrsamhället utplånas inom 3-4 veckor.

Motivering: Efter ett par år med särbons bottenplan fullt med kanel och andra knep är det dags att en gång för alla bli av med de där små gubbarna. Gift is the shit!
 
Myr Effekt dödar alla myrorna i stacken på 3-4 veckor.

Total invasion i trädgården och de har börjat ta sig in igen i år enligt vanlig maner.
preventiva försök att stoppa dem har inte funkar.
Tacksam för den hjälp man kan få :).
 
Det tar 3 till 4 Veckor.
Varför myror inomhus.
Jag hatar min fru hatar alla hatar.
 
3-4 veckor

Bor mitt på ett radhus och de försöker etablera sig om lott från både höger och vänster både på fram- och baksidan. Myrdosebudgeten är spräckt och skulle vilja bli av med dem en gång för alla denna sommar.
 
Svar: Hela myrsamhället utplånas inom 3-4 veckor vid användning av Myrr Effekt.

Motivering: I oktober förra året flyttade vi in i ett nytt hus. Sex månader senare, när våren kom, upptäckte vi att vi inte var ensamma på fastigheten. Det är inte bara vår familj som bor här. Det är inte heller ett myrsamhälle. Det vimlar av myror vart än jag går. Lyfter jag på en sten är de där. Rensar jag bort en maskros kryllar det av dem. På jordgubbsplantorna bygger de små jordhögar upp utmed stjälkarna. De är överallt. Så just nu samsas familjen i fastigheten med en massa myror. Tänk om vi kunde få bo här helt själva.
 
Svar: det tar 2-3 veckor att bli av med myrsamhället.
Motivering: Jag har en koloni faraomyror som hyrt in sig i huset i 2 rum och köket. Helt utan att ta kontakt med hyresvärden. Skulle vara enormt trevligt att "vräka " dem från denna ockupation av vårt hus.
 
Det tar ca3dagar högst en vecka för dem att flytta på sej
Skickat från min Huawei
Pia kedemyr nyckelhultsvägen 14e 69460 åsbro 0721735440
 
3-4 veckor tar det.

Vi har myror varje år som tar sig in på alla tre våningarna och måste bekämpas, dessutom är dom runt poolen och trallen vilken kan bli illa i längden.
 
3-4 veckor

Dom små svarta myrorna tar över vår källare.
Vi måste bekämpa dom.
Ta tillbaka källaren
 
Svar: 3-4 veckor

Motivering: Många trädgårdsprojekt på gång. Trädeck, plattläggning med mera som verkar ha påverkat myrornas beteenden och triggat dem att ta sig in i huset istället för att hålla sig till gräsmattan och rabatter. Det motverkas bäst med en rejäl laddning Neudorff
 
Det tar 3-4 veckor innan myrsamhället försvunnit!
Har massor med myror under altanen, under bodan och under växthuset. Har försökt utplåna dem varje sommar, men det gåår inte.
De som är under altanen är jag rädd tar sig in i huset, och det vill jag inte vara med om.
Aldrig haft såå mycket myror någonsin som i år.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.