altaxis altaxis skrev:
Jag chansade och beställde en ställning. 1201kr ink moms och hemleverans.
Får se vad som händer!
Jag har också beställt.
 
P
Proffsmagasinet är väl ökända för att ha saker som finns i lager och kan levereras inom 3-5 dagar enligt produktpresentationen men som inte kommer ens inom 2 veckor om de alls kommer.
Under tiden lånar man ut pengar till dem, för pengarna dras direkt...
 
  • Gilla
BosseHansson
  • Laddar…
C
P Peter787 skrev:
Under tiden lånar man ut pengar till dem, för pengarna dras direkt...
Gör de? Det var synnerligen fräckt!

Annars är de väl lika goda kålsupare som alla andra vad beträffar lagersaldo och leveranstid. Fruktansvärt irriterande att det blivit en uppenbarligen accepterad standard att storljuga om detta.
 
Jag trillade också dit:rofl:.
Får se hur detta går.
 
  • Gilla
LinaOlsson
  • Laddar…
P
C cpalm skrev:
Gör de? Det var synnerligen fräckt!

Annars är de väl lika goda kålsupare som alla andra vad beträffar lagersaldo och leveranstid. Fruktansvärt irriterande att det blivit en uppenbarligen accepterad standard att storljuga om detta.
Jag har beställt min sista pryl från dem.
Det som fick mig att lacka ur var en förskruvning jag beställde, 2-3 dagars leverans lovades, men inget kom.
Efter 2 veckor ringer jag och då säger de att den inte går att få tag i. Samtidigt finns den kvar på deras web för beställning med 2-3 dagars leveranstid...det blev till att köpa från Elfa i stället, lite dyrare men kom på andra dagen.
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Måste kunna sälja den för flera tusen?
 
C
T Titagurgi skrev:
Måste kunna sälja den för flera tusen?
Tvivlar starkt på att det kommer att komma någon ställning. Men annars är det bra andrahandsvärde. Uppåt 75-80% av nypris, och då är det inte nyskick vi pratar om.
 
Fick precis mail om att pengarna är på väg tillbaka... "Dessvärre har det skett ett tekniskt fel på vår hemsida vilket gjort att priset för Laggo Jumbo Pro Rullställning smal 420 cm blivit fel. Av den anledningen har vi valt att annullera din order."
 
  • Gilla
LinaOlsson
  • Laddar…
G Niklas Anders skrev:
Fick precis mail om att pengarna är på väg tillbaka... "Dessvärre har det skett ett tekniskt fel på vår hemsida vilket gjort att priset för Laggo Jumbo Pro Rullställning smal 420 cm blivit fel. Av den anledningen har vi valt att annullera din order."
Då får jag nog något sådant snart också
 
C
Lustigt nog har produkten försvunnit helt från hemsidan också.
Var lite nyfiken på vad det rätta priset skulle vara...
 
  • Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Var lite nyfiken på vad det rätta priset skulle vara...
Rollställning Jumbo Pro med prisinformation, mot vit bakgrund.


Inte bara en nolla som fattades...
 
useless useless skrev:
[bild]


Inte bara en nolla som fattades...
Detta var den breda, det var den smala som blivit fel även på andra sidor.
Den smala kostar ca 40 000 kr
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Verkar vara samma produktbild som tidigare i tråden? Men det betyder kanske inte så mycket.


Sen undrar jag vad en rullställning har med trallsäsong att göra?
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Verktygsproffsen sålde också som makuleras idag.

7900-4-rullstallning-pro-smal
Stark och stabil rullställning för måleri och hantverkare.
3 modeller. 60 x 250cm plattform. Tillverkad av gjuten aluminium.
Laggo rullställning Jumbo PRO smal är en kompakt ställning för de som vill ha en mindre arbetsyta jämfört med PRO bred. De helsvetsade gavelramarna och låsklorna i aluminium ger en stark och hållbar konstruktion. De kraftiga och låsbara hjulen ger en säker arbetsställning och enkel förflyttning på arbetsplatsen.
Artikelnummer:LAG7900-4
Enhet:st.
Lagerstatus:I lager
420cm
52.112,50kr inkl moms
41.690 krexkl moms
 
C
useless useless skrev:
Verkar vara samma produktbild som tidigare i tråden? Men det betyder kanske inte så mycket.
Igår fanns det en drop-down-lista på produktsidan där man kunde välja mellan 4 olika storlekar/varianter, men den är borta nu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.