Hej!

Dotter håller på och flytta in i ny lägenhet och jag undrar vad detta är för dosa?
Vit dosa på vägg med logotypen 3M, möjlig 6A säkring eller etikettplats, nära golvlisten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag tycker mig se på andra bilden att det ser ut att vara en 6:a. Tänker kan det vara något mystiskt med en 6A säkring?
Ser ut att finnas plats för en skylt, och det står tydlig 3M på den..?
Väggmonterad dosa med 3M-logotyp och skyltplats, kopplad med rör till underliggande system.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hoppas och tror att några av er vet vad den är utan tvekan.
 
Telefonjack som flyttats ?
Vart går kabelkanalen ?
 
  • Gilla
hebol
  • Laddar…
Data/Bredbandsuttag.
 
  • Gilla
hebol och 2 till
  • Laddar…

Bästa svaret

Typiskt "efterinstallation" av internetanslutning i lägenheter med uttag nedåt. Lite mer plats inne i lådan än vanliga uttag, men denna ser lite skum ut med blockerat, damskydd? petsäkert? Är det inkommande fiber?
Vart går kabelkanalen? Mot hall/trapphus?
 
blackarrow blackarrow skrev:
Typiskt "efterinstallation" av internetanslutning i lägenheter med uttag nedåt. Lite mer plats inne i lådan än vanliga uttag, men denna ser lite skum ut med blockerat, damskydd? petsäkert? Är det inkommande fiber?
Vart går kabelkanalen? Mot hall/trapphus?
Den går till lägenhetens elcentral, möjligtvis eget nät. Fanns tydligen en likadan dosa till!

Tack! Ni löste problemet snabbt precis som jag misstänkte!
 
H hebol skrev:
Hej!

Dotter håller på och flytta in i ny lägenhet och jag undrar vad detta är för dosa?
[bild]
Jag tycker mig se på andra bilden att det ser ut att vara en 6:a. Tänker kan det vara något mystiskt med en 6A säkring?
Ser ut att finnas plats för en skylt, och det står tydlig 3M på den..?
[bild]
Hoppas och tror att några av er vet vad den är utan tvekan.
Till fiber/internet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.