Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 847 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
 
Kramla
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 668 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
Gick bet på sista
 
4/10. Är alltså ingen expert på spik. Heller. Fast jag brukar bara dela in spik i två kategorier, krokiga och raka.
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
HAHA, jag tycks bara känna igen en pappspik
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 034 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 332 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 606 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 625 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
Tyvärr är jag inte allvetande.:cry:
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 395 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 401 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Jag satte verkligen huvudet på spiken!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 401 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 131 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Formlucksspik har jag aldrig hört talas om, var använder man den?
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 186 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 288 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
Alla rätt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.