men bygga en större med slipers som man klär med plyfa å plastar på insidan?
håller det mot trycket ? vad säger experterna
 
Hej.

Jag bor i Stavanger i Norge och har nyligen blivit helt sjukt sugen på en badtunna som man skulle sätta på takterassen. Jag har ingen erfarenhet inom bygge eller what-so-ever, jag är egentligen bara någon random som är sugen på att spendera tiden efter jobbet på något som är både roligt och som går att använda till sommaren. Vet ni om det finns någon tråd någonstans på nätet som punktligt visar hur man bygger en badtunna och vad man behöver etc?

peace.
tao
 
Bygg som jag eller så köper du en färdig plastbalja och lägger din tid efter jobbet på runtomkringarbete. Trädäck, liten ståbar, kalldusch, allt som kan göra badandet extra overkill. q
 
Har en polare som gjorde lika dant, men han hade extern kamin :)
 
Riktiga grabbar eldar direkt i vattnet krångla inte till det. :crysmile::beer::ok::rofl:

Tre personer i en hemmagjord bastu med en öppen eld i mitten, utomhusmiljö med trädgårdsföremål runtomkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Cerveza och 2 till
  • Laddar…
Tråden e inte död! Någon har läst o gillat!
 
  • Gilla
Sittställning och 2 till
  • Laddar…
Köpte en mjölktank på skroten och kör med en 2 kwh värmare från Jula. Funkar fint för två pers, och billigt.
 
  • Svart återanvänd mjölktank utomhus med värmare och anslutna rör, omgiven av grönska och lilablommig buske.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
CHEMAS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.