Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Kan du slänga upp en bild på laddaren och batteriet? Jag har för mig jag sett att Gardena kör samma batteri som Bosch gröna "all for one" eller vad de kallar det...
Gardena 18V Li-ion batteri och laddare för trädgårdsredskap på trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
B baversjo skrev:
[bild]
Ser inte som något Bosch jag sett.. :crysmile:
 
Kanske inte ett verktyg men med dagens mått mätt ett kanonpris om kvalitén är bra.

Kampanjpris på en tryckimpregnerad trallplanka VIDA, 28x120x4800mm för 18,95 kr/m med en besparing på 1 kr/m.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Som jämförelse har även Beijer en "kampanj".

Tryckimpregnerat trallvirke med kampanjskylt, storleksangivelser och prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lilllen
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kanske inte ett verktyg men med dagens mått mätt ett kanonpris om kvalitén är bra.

[bild]

Som jämförelse har även Beijer en "kampanj".

[bild]
Verkar lite skumt. Bara kampanj på en dimension, och inte en udda sådan.
 
nimhed nimhed skrev:
Verkar lite skumt. Bara kampanj på en dimension, och inte en udda sådan.
Jag tror i alla fall inte att det är en "Mistake Fare" då de även gick ut med samma pris i SMS. Antar att de vill dra till sig folk för att tjäna pengar på andra varor. Eller så är allt bara kvistigt propellervirke... :cry:
 
  • Gilla
nimhed
  • Laddar…
S
Alfredo Alfredo skrev:
Jag tror i alla fall inte att det är en "Mistake Fare" då de även gick ut med samma pris i SMS. Antar att de vill dra till sig folk för att tjäna pengar på andra varor. Eller så är allt bara kvistigt propellervirke... :cry:
Dom kanske har Bosse på inköp har köpt för mycket av detta rea.
 
Tips på två bordssågar

DWE7485-qs finns för 4900kr på Amazon. Är väldigt sugen på att prismatcha på Hornbach.

https://www.amazon.se/DEWALT-DWE748...7485&qid=1654022190&sprefix=dwe,aps,79&sr=8-1

Men sen har Jula har kampanj på deras röda meec med fällbart bord, 2499 kr. Och frågan är om jag verkligen kommer använda bordssågen så mycket att det motiverar 2000 kr mer för DWE. Röda meecen fanns tyvärr inte tillgänglig att klämma på i butik.

https://www.jula.se/catalog/verktyg...remGeC_yOAcMPEgeMHUaAqlVEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
 
  • Gilla
kniv och 1 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Tips på två bordssågar

DWE7485-qs finns för 4900kr på Amazon. Är väldigt sugen på att prismatcha på Hornbach.

[länk]

Men sen har Jula har kampanj på deras röda meec med fällbart bord, 2499 kr. Och frågan är om jag verkligen kommer använda bordssågen så mycket att det motiverar 2000 kr mer för DWE. Röda meecen fanns tyvärr inte tillgänglig att klämma på i butik.

[länk]
Buy once, cry once

Ju trevligare verktyg att jobba med desto fler användningsområden hittar man till den
 
  • Gilla
mnils och 2 till
  • Laddar…
K
T Trafikverket1 skrev:
Tips på två bordssågar

DWE7485-qs finns för 4900kr på Amazon. Är väldigt sugen på att prismatcha på Hornbach.

[länk]

Men sen har Jula har kampanj på deras röda meec med fällbart bord, 2499 kr. Och frågan är om jag verkligen kommer använda bordssågen så mycket att det motiverar 2000 kr mer för DWE. Röda meecen fanns tyvärr inte tillgänglig att klämma på i butik.

[länk]
För mig handlar valet inte om hur mycket man använder bordssågen, utan om vilken kvalité snitten blir. Hade valt Dewalten alla dar i veckan då dess anhåll är överlägset. Speciellt om du kan prismatcha den och få ner den ytterligare lite!

Har kört Bosch PTS10 tidigare och den ser ut att ha liknande (väldigt enkelt) anhåll som den från Jula. Blir lätt någon mm skevt med tiden!
 
  • Gilla
OskarKalm och 1 till
  • Laddar…
Q
T Trafikverket1 skrev:
Tips på två bordssågar

DWE7485-qs finns för 4900kr på Amazon. Är väldigt sugen på att prismatcha på Hornbach.

[länk]

Men sen har Jula har kampanj på deras röda meec med fällbart bord, 2499 kr. Och frågan är om jag verkligen kommer använda bordssågen så mycket att det motiverar 2000 kr mer för DWE. Röda meecen fanns tyvärr inte tillgänglig att klämma på i butik.

[länk]
T Trafikverket1 skrev:
Tips på två bordssågar

DWE7485-qs finns för 4900kr på Amazon. Är väldigt sugen på att prismatcha på Hornbach.

[länk]

Men sen har Jula har kampanj på deras röda meec med fällbart bord, 2499 kr. Och frågan är om jag verkligen kommer använda bordssågen så mycket att det motiverar 2000 kr mer för DWE. Röda meecen fanns tyvärr inte tillgänglig att klämma på i butik.

[länk]
Säljaren Toolskitchen har bara ett omdöme på amazon.
 
K
Q Adde byggahus skrev:
Cirkelsåg Makita Dss601 1005:- på svenska amazon.

[länk]
984 för mig :)
 
  • Gilla
Qjanto
  • Laddar…
Q Adde byggahus skrev:
Säljaren Toolskitchen har bara ett omdöme på amazon.
Ja, man får nog prismatcha den i butik om man vill vara säker på att få en.
 
  • Gilla
Qjanto
  • Laddar…
Q
K kniv skrev:
984 för mig :)
Jag får nog rensa cookies :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.