Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 617 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 496 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 539 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Mycke skruv var det.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 859 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än jag trodde jag skulle få i "Vad heter skruven?" Svarade fel på den där normalskruven eller vad den heter.
 
EddieHansson
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 780 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 810 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

sista skruven fick jag chansa på. Visste inte vad den hette. Annars var det ganska lätt.
 
C
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 810 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

Det här kunde man tydligen, även om jag får erkänna att jag gissade på vindskiveskruven.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 868 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 004 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 969 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 987 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 129 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 261 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 280 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.