Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 592 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
B
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 638 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

phu….
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 700 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Åh så mycket som jag skruvat utan att veta vad jag använt för skruv. Fy på mig.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 200 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Skit, noll koll på sista, har jag aldrig köpt

I mitt jobb hade jag älskat om det fanns självborrande skruv, vad enkelt det skulle vara, får nöja mig med montageskruv med borrspetts!
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 452 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Jag är besviken på mig själv! Men jag har också lärt mig något nytt(y)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 077 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 140 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?" Betula
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 255 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 503 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 315 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 364 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 375 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 613 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.