Hej på er!
Jag är på jakt efter en inomhuskamera för hemmabruk som kan blockera linsen vid behov. Jag tänker att man vill stänga av linsen när man är hemma.

Jag har sett att kameran Mi 360° Home Security Camera 2K Pro har en funktion för linsblockering men man måste in i appen för att manuellt justera.
Någon som vet ifall den går att ställa in på tid? Typ, stäng av linsen kl 16 och slå på igen kl 07?

Eller är det någon som känner till en annan kamera som löser det på ett bra sätt? Kanske går att koppla till Yale doorman v3 eller ajax-larm, som vi har.

Tack för hjälpen!
Mvh Tobias.
 
D Dilato skrev:
Bryt strömmen till kameran med en programerbar wifi-strömbrytare.
[länk]
50 :- på DollarStore
Det är ju ett alternativ ja!
 
Nissens
Tobias Alm Tobias Alm skrev:
Hej på er!
Jag är på jakt efter en inomhuskamera för hemmabruk som kan blockera linsen vid behov. Jag tänker att man vill stänga av linsen när man är hemma.

Jag har sett att kameran Mi 360° Home Security Camera 2K Pro har en funktion för linsblockering men man måste in i appen för att manuellt justera.
Någon som vet ifall den går att ställa in på tid? Typ, stäng av linsen kl 16 och slå på igen kl 07?

Eller är det någon som känner till en annan kamera som löser det på ett bra sätt? Kanske går att koppla till Yale doorman v3 eller ajax-larm, som vi har.

Tack för hjälpen!
Mvh Tobias.
Jag har ett gäng Xiaomi ”Mi 360° Home Security Camera 2K Pro” kameror , och de går att programmera precis som man vill. Man kan välja vilka tider kameran skall vara aktiv, ställa larm och vad som skall spelas in..
 
  • Gilla
Tobias Alm
  • Laddar…
Tobias Alm Tobias Alm skrev:
Det är ju ett alternativ ja!
Ja, ja kör cleverio csp 100 99 kr. Man kan sätta in scenario, tex slå på uttaget när du lämnar hust. (i.e när din teleonfs GPS location är utanför ett specifkt område)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.