Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 605 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Övning ger färdighet :geek:
 
E enoch85 skrev:
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Yay, jag är officiellt sämst!
Nej inte alls, tre andra var ju sämre!
 
  • Haha
enoch85
  • Laddar…
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 685 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 731 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 785 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 334 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 233 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 903 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 238 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 322 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 594 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 509 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
En chansning som gick hem
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 200 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.