Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 230 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 386 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

Nobody is screwing me around
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 407 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 428 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 319 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 29 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
W
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 470 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 184 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

Lätt skruvat quiz :crysmile:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 536 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
K
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 549 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 570 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
E
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"

Yay, jag är officiellt sämst!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.