K
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Enkelt
 
AllramEest
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Sista es/ let/lit gissade jag ;)
 
Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
  • Haha
cpalm
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag fick 12/12 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
These guys are good!
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 43 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Hälften var kvalificerade gissningar:cool:
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 24 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
:strong:
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 99 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
Nåt har man tydligen lärt sig efter 6,5 års renovering.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer som har gjort quizet "Vad heter skruven?"
:oops:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.